Fortfarande uruselt bortafacit. Men dåliga trender brukar bara vara positivt mot oss.Magnutz skrev:Har inga föraningar här. Kan gå hur som helst! Hur är Rövles form kontra vår?
Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
Re: Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
Har väldigt svårt att se att Zabel byts ut innan säsongen är över.Rocky3000 skrev:Prestberg avgör för sin nya klubb. Rögle vinner med 3-2.
Vad behövs för att Zabel ska ryka? Förlorar vi imorgon med 5-0, får han kicken då? In med Jeff!
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
De är långt ifrån kört även vid förlust.
De viktiga är att säkra topp 7 och de ska inte vara något jätteproblem.
De viktiga är att säkra topp 7 och de ska inte vara något jätteproblem.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns lite som om bortalagens form är rätt ovidkommande när Djurgården står på andra sidan. Djurgårdens nya talang verkar ligga i att "bryta trender.....hos motståndet" och Rövles bortatrend har varit ett sorgebarn hela säsongen. Mif krossade dem. Hoppas inte deras "borta-sopor"-trend bryts mot oss. Jag har med mig 7 affärskontakter och vill inte bli utskämd eller uttråkad.Magnutz skrev:Har inga föraningar här. Kan gå hur som helst! Hur är Rövles form kontra vår?
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- minalman
Ge dem ett varsitt spel på bortaseger som fallskärm!Lidingö DIF skrev:Känns lite som om bortalagens form är rätt ovidkommande när Djurgården står på andra sidan. Djurgårdens nya talang verkar ligga i att "bryta trender.....hos motståndet" och Rövles bortatrend har varit ett sorgebarn hela säsongen. Mif krossade dem. Hoppas inte deras "borta-sopor"-trend bryts mot oss. Jag har med mig 7 affärskontakter och vill inte bli utskämd eller uttråkad.Magnutz skrev:Har inga föraningar här. Kan gå hur som helst! Hur är Rövles form kontra vår?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Zephyrox skrev:Har väldigt svårt att se att Zabel byts ut innan säsongen är över.Rocky3000 skrev:Prestberg avgör för sin nya klubb. Rögle vinner med 3-2.
Vad behövs för att Zabel ska ryka? Förlorar vi imorgon med 5-0, får han kicken då? In med Jeff!
Finns nog inget bättre alternativ heller.
Av alla "avgå Zabel" inlägg jag har sett så har jag inte sett ett enda bra och rimligt förslag på ersättare.
- Lidingö DIF
En mycket emminent ide, Ärade minalman. Skall verkställas.minalman skrev:Ge dem ett varsitt spel på bortaseger som fallskärm!Lidingö DIF skrev:Känns lite som om bortalagens form är rätt ovidkommande när Djurgården står på andra sidan. Djurgårdens nya talang verkar ligga i att "bryta trender.....hos motståndet" och Rövles bortatrend har varit ett sorgebarn hela säsongen. Mif krossade dem. Hoppas inte deras "borta-sopor"-trend bryts mot oss. Jag har med mig 7 affärskontakter och vill inte bli utskämd eller uttråkad.Magnutz skrev:Har inga föraningar här. Kan gå hur som helst! Hur är Rövles form kontra vår?
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Helgardera med cyanidkapsel.Lidingö DIF skrev:En mycket emminent ide, Ärade minalman. Skall verkställas.minalman skrev:Ge dem ett varsitt spel på bortaseger som fallskärm!Lidingö DIF skrev:Känns lite som om bortalagens form är rätt ovidkommande när Djurgården står på andra sidan. Djurgårdens nya talang verkar ligga i att "bryta trender.....hos motståndet" och Rövles bortatrend har varit ett sorgebarn hela säsongen. Mif krossade dem. Hoppas inte deras "borta-sopor"-trend bryts mot oss. Jag har med mig 7 affärskontakter och vill inte bli utskämd eller uttråkad.Magnutz skrev:Har inga föraningar här. Kan gå hur som helst! Hur är Rövles form kontra vår?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vid seger här så är vi 6 poäng före Rögle, då har vi återigen chans att dra ifrån lite till - vi alla vet då vad som händer i nästa omgång: Rögle vinner och vi förlorar.
- Lee Harvey Oswald
Nä-för-du-vet-baföatt-i-och-med-att, om man skulle ta och skita i det här nu...
DIF:s Snälla Pojkar-Röv BK 1-2
DIF:s Snälla Pojkar-Röv BK 1-2
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
0-15.
Ska inte ens gå idag.
Ska inte ens gå idag.
Blir väl att man sitter halvslumrandes i soffan och kikar på matchen.
Går att hitta Rögle-seger till över 3.8 x insatsen och det känns väldigt högt för en match som känns totalt tväröppen på förhand.
Går att hitta Rögle-seger till över 3.8 x insatsen och det känns väldigt högt för en match som känns totalt tväröppen på förhand.
Matchen bryr jag mig inte så mycket om men den där avataren, hur snygg den än är ska du fan bytaZephyrox skrev: Har väldigt svårt att se att Zabel byts ut innan säsongen är över.

Haha, jaså du kanske var du först. Får leta på något annat då, Sir Yes Sir!crike skrev:Matchen bryr jag mig inte så mycket om men den där avataren, hur snygg den än är ska du fan bytaZephyrox skrev: Har väldigt svårt att se att Zabel byts ut innan säsongen är över.

Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
När DIF mötte Rögle förra gången så var det vändpunkten efter svackan.
Inte lika djup svacka denna gång, men man får hoppas på att DIF studsar upp ett par pinnhål till i spelet efter denna match.
Alla spelare i RBK´s poängtopp ligger på plus i +/- statistiken.
Märkligt med tanke på att laget har -8 i målskillnad mot DIF som har +15 men endast två spelare på plus i samma statistik.
Eller inte, DIF gör målen i PP, således räknas de inte med.
Alltså ett helt onödigt inlägg.
Inte lika djup svacka denna gång, men man får hoppas på att DIF studsar upp ett par pinnhål till i spelet efter denna match.
Alla spelare i RBK´s poängtopp ligger på plus i +/- statistiken.
Märkligt med tanke på att laget har -8 i målskillnad mot DIF som har +15 men endast två spelare på plus i samma statistik.
Eller inte, DIF gör målen i PP, således räknas de inte med.
Alltså ett helt onödigt inlägg.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn