Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä

Inlägg av SirDIFalot »

ciirree skrev:Bobbo Petersson står ju som nummer 96 på Swestats. Dahlström står ju inte med alls och när Bobbo va på lån hade han nummer 6. Nåt som Swestats bara skrivit fel eller är han på ingång kanske?
Förmodligen för att Andreas Englund har nummer sex nu och det tvingades sätta ett annat nummer på Bobbo i själva Swehockey.stats-systemet.
Expert.
ciirree
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av ciirree »

Jaha okej. Men Dahlström står inte med?
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

1962FenderStrat skrev:Sams fru/gf skrev på Twitter igår: "Budapest, why not?" Vet inte om det är relevant.
Hon har släkt där kan tilläggas. Jag tror att Sam har lämnat DIF, han hade dock en "överenskommelse" med Challe att inte spela i Sverige, typ..
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Sjöwall skrev:
1962FenderStrat skrev:Sams fru/gf skrev på Twitter igår: "Budapest, why not?" Vet inte om det är relevant.
Hon har släkt där kan tilläggas. Jag tror att Sam har lämnat DIF, han hade dock en "överenskommelse" med Challe att inte spela i Sverige, typ..
Varför har man då bjudit runt honom till andra allsvenska klubbar från DIFs sida?
Expert.
ciirree

Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första

Inlägg av ciirree »

Sjöwall skrev:
Detta visste jag inte. Men hennes släkting Jeane (vet inte om det är mamma, syster eller vad..) svarade ju: "Really?! Fun!" Känns då mer som överraskande att de ska dit!
GulRödBlå1234

Inlägg av GulRödBlå1234 »

Signa en vettig keeper!!!!
Är ett jävla skämt det här
Donkels

Inlägg av Donkels »

Vadå kicka Sam - kicka Zabel för i helvete - mannen med noll förmåga att påverka och entusiasmera ett lag
Användarvisningsbild
Janos

Inlägg av Janos »

Donkels skrev:Vadå kicka Sam - kicka Zabel för i helvete - mannen med noll förmåga att påverka och entusiasmera ett lag
Instämmer. Ska någon sparkas är det Zabel.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jag håller med. Han måste bort. Men om det ska vara nu är osäkert, så långt in på säsongen!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Detta symboliserar ändå Stockholmsmiljön i stort. Zabels resultat ifjol när han kom in var fenomenala. Poängsnitt som skulle räckt till en förstaplats i HA vilken säsong som helst. Nu, 37 matcher senare så är allt katastrof och han måste bort. Jag själv kan känna att jag skulle vilja blåsa ur föreningen på ledare och börja om på nytt nästa år. Men inser ändå hur löjligt det låter när man tittar på sample sizen. Kontinuitet är inget vi jobbar med här inte.
Expert.
Användarvisningsbild
Zephyrox

Inlägg av Zephyrox »

Dustin, H. Eriksson och Sörensen var väl ofantligt mycket bättre än så här förra säsongen?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första

Inlägg av Morwin »

Zephyrox skrev:Dustin, H. Eriksson och Sörensen var väl ofantligt mycket bättre än så här förra säsongen?

Sent from my iPhone using Tapatalk
hank var väl inte bättre förra året? Men Sören och Dustin ja.

Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
rikkard

Inlägg av rikkard »

Ja det är dags att avgå Zabel. Finns ingen anledning att fortsätta med någonting som inte fungerar. Vårt offensiva spel saknar allt. In med en ny coach inom kort. Och hoppas på en förändringseffekt inför play-off.

Gärna en ny målvakt också.
1962FenderStrat

Inlägg av 1962FenderStrat »

Jag kan inte hålla med om att Sören och Hank va bättre förra året. Båda två har växt enormt mycket denna säsong, i synnerhet Sören.

Dustin... Ja, vad ska man säga.. Känns som han åker runt runt men inget händer. Han va strået vassare förra säsongen i mitt tycke.
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

1962FenderStrat skrev:Jag kan inte hålla med om att Sören och Hank va bättre förra året. Båda två har växt enormt mycket denna säsong, i synnerhet Sören.

Dustin... Ja, vad ska man säga.. Känns som han åker runt runt men inget händer. Han va strået vassare förra säsongen i mitt tycke.
Någon som verkligen har växt i år är ju Hank, Sören tycker jag började bra men har inte kommit upp i sin tidigare kapacitet efter skadan.
Låst