Spelaren Sam eller idén Sam?Sjöwall skrev:Fy fan va vi saknar Sam i en sån här match..
Södertälje SK - Djurgårdens IF 16/1 2014
- Jim Morrison
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 16/1 2014
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
SamHall
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan nån svara på vad ni ser för bra i Nils Andersson????
Sam Hallam
Spelaren..Jim Morrison skrev:Spelaren Sam eller idén Sam?Sjöwall skrev:Fy fan va vi saknar Sam i en sån här match..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Vilken blockering? Domaren är köpt, helt klart.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Talanglös är han inte. Jag har sett honom sedan han spelade i Västerås (bor i stan) och Bofors.diftobbe89 skrev:Kanske bara stör mig på Lidström för att han är totalt talanglös och hör inte hemma i DIF.Outback skrev:verkligen? finns bra många innan Lidström som inte lever upp till förväntningar enligt mitt tycke...diftobbe89 skrev:Och sen tycker jag bara synd om #51, han är så brutalt jävla klen och dålig, tycker nästan synd om honom, han mår inte bra av att spela i DIF heller, det syns!
Finns verkligen ingen harmoni i detta s.k. lagbygge. En ny röst tror jag kan rädda en denna misslyckade säsong.
Men det finns fler, absolut.
Det han behöver för att leverera är förtroende från tränaren, och det är nog det som saknas idag.
- Jim Morrison
Har jag kommit tillbaka till NHL 1995 eller vad är det för clutch-n-grab hockey som tillåts ikväll?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hockeyallsvenskan-hockey. Samma som vanligt. Skygglapp på så fort det blir lite läskigt för domaren. Han vill ju inte vara med och avgöra!Jim Morrison skrev:Har jag kommit tillbaka till NHL 1995 eller vad är det för clutch-n-grab hockey som tillåts ikväll?
25/4-2025
An ordinary day at work. Same shit, different year.Jim Morrison skrev:Har jag kommit tillbaka till NHL 1995 eller vad är det för clutch-n-grab hockey som tillåts ikväll?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Tre snubbar som försöker överrösta varandra under timeouten. Haha.
Herregud vilken timeout. Är Jocke Eriksson bättre matchcoach än Zabel?
Ha ha ingen lyssnade på zabel under TO
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
En poäng är bra iaf. SSK borta är aldrig lätt