Djurgårdens IF - Karlskrona HK 14/1 2014
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 14/1 2014
Urklipp från Viaplaychatten:
Support-Marcus: Det är många som frågar efter en tidsplan - något jag mer än något skulle vilja leverera.
Jag har just nu ingen tidsplan men jag försäkrar er käre sporttrogna kunder att jag och vårt team jobbar som guldhackande smurfar - svetten rinner, men vi ger inte upp. Vi kämpar enda in i det sista för att åtgärda detta så snabbt som bara möjligt, det försäkrar jag!
20:06, 14 January 2014
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jävla stolpskott allihop! Ett halvår gratis vore fint som kompensation.
Support-Marcus: Det är många som frågar efter en tidsplan - något jag mer än något skulle vilja leverera.
Jag har just nu ingen tidsplan men jag försäkrar er käre sporttrogna kunder att jag och vårt team jobbar som guldhackande smurfar - svetten rinner, men vi ger inte upp. Vi kämpar enda in i det sista för att åtgärda detta så snabbt som bara möjligt, det försäkrar jag!
20:06, 14 January 2014
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jävla stolpskott allihop! Ett halvår gratis vore fint som kompensation.
Herregud
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hur går det i matchen? Ser ingenting på Viaplay!
nu funkar skitet
Ja nu hoppade mitt också igång.
ciirree skrev:Hur går det i matchen? Ser ingenting på Viaplay!
Kod: Markera allt
DIF - KKK
(6, 4) 10 :Skott: 29 (16, 13)

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nu hoppade det igång för mig med!
Fan asså, detta måste vara vår sämsta insats hittils i serien? Var vi ens såhär dåliga mot JYP och Luleå liksom!? (inte i serien visserligen men endå)
Fan asså, detta måste vara vår sämsta insats hittils i serien? Var vi ens såhär dåliga mot JYP och Luleå liksom!? (inte i serien visserligen men endå)
Senast redigerad av ciirree den 2014-01-14 20:15:50, redigerad totalt 1 gånger.
mogetcaptcash skrev:ciirree skrev:Hur går det i matchen? Ser ingenting på Viaplay!Det där säger det mesta...skitiga, bonniga hybrislag!Kod: Markera allt
DIF - KKK (6, 4) 10 :Skott: 29 (16, 13)
Hur kommer det sig att vi alltid spelar bra i boxplay, de matcher vi verkligen blir överkörda?
Vi skjuter något helvete för lite i PP.
Lofquist..
Haha Sam du är en jävla stjärna alltså.
Japp, nu ser vi på 1:a perioden igen istället. Why not.
Va fan, var det bara min Viaplay som snabbspolade och buffrade till och från det sista?