SkönaDjurgårn skrev:Klart det blir färre inlägg när man är på Hovet och dessutom inte behöver ventilera ens för fem öre, är det så konstigt?
Riktigt bra insats idag med full fart från första nedsläpp, precis så som det alltid borde vara. Johners skott i krysset gav mig gåshud. Reideborn mycket bra. Klacken bra. Vytas helt underbar, hahaha...
Vad gjorde Vytas?
körde solo show när han blev filmad på jumbotronen
1962FenderStrat skrev:Även om det inte syns i poängprotokollet så tycker jag Nyberg va bäst på planen idag. Jäklar vad den killen sliter i varje situation, fullföljer tacklingar, skapar ytor. Övertygad om att poängen kommer börja trilla in snart. Våran nya Jimmie.
Lite sen till festen, men imponerad över den energi som vi uppbringade 3x20 igår. Inte ofta jag sett mitt kära Djurgården fortsätta trumma på och verkligen njuta av att svettas.
Varför skall det vara så förbannat svårt att ha åtminstone i närheten av samma energinivå även på bortaplan?
Hyfsat tuffa de två kommande matcherna, tror vi har större chans att vinna mot KHK hemma än SSK i Scaniarinken. Tälje är ju inne i en hysteriskt fin uppåtgående trend medan Karlskrona trots allt blandat och gett lite senaste tiden, samtidigt som vi har imponerande typ 20-4 i målskillnad på hemmaplan senaste 5 matcherna.
-daniel- skrev:samtidigt som vi har imponerande typ 20-4 i målskillnad på hemmaplan senaste 5 matcherna.
Nu tycker jag du ska göra som en journalist, och anpassa statistiken så att den blir så bra som möjligt. 11-0 i målskillnad på dom två senaste hemmamatcherna, så ska det låta!
-daniel- skrev:samtidigt som vi har imponerande typ 20-4 i målskillnad på hemmaplan senaste 5 matcherna.
Nu tycker jag du ska göra som en journalist, och anpassa statistiken så att den blir så bra som möjligt. 11-0 i målskillnad på dom två senaste hemmamatcherna, så ska det låta!
Mm fast 2 matcher är inte en trend (tyvärr i det här fallet).