Djurgårdens IF - IF Björklöven 11/1 2014
Djurgårdens IF - IF Björklöven 11/1 2014
Upp på banan igen nu!
16:00 @Hovet
16:00 @Hovet
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - IF Björklöven 11/1 2014
Löven vinner med 3-1 tyvärr. Trender är till för att brytas mot DIF och de har en sjukt negativ trend just nu...
-
Aldrig, det blir 3 pinnar till DIF !Skidlöparn skrev:Löven vinner med 3-1 tyvärr. Trender är till för att brytas mot DIF och de har en sjukt negativ trend just nu...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det känns jobbigt efter igår. Jag har hela tiden haft ett hopp att detta laget skulle fortsätta utvecklas i rätt riktning.
Igår kom droppen som släckte mitt sista hopp om att nå top 3.
Inte för att jag trott det med det här manskapet, men man hoppas ju alltid att ens egna lag ska kunna bli årets överraskning.
Men nej, vi är lika bra/dåliga som jag trodde innan starten. Ett lag för top 7 men inget mer.
Har svårt att tagga inför imorgon, känns som en meningslös serielunkmatch utan nerv.
Vad ska vi med poängen till liksom?
Jaja, imorgon sitter man där och hoppas lik förbannat. Mot ett Löven i fritt fall borde det kunna bli en rätt enkel seger. 5-1
Igår kom droppen som släckte mitt sista hopp om att nå top 3.
Inte för att jag trott det med det här manskapet, men man hoppas ju alltid att ens egna lag ska kunna bli årets överraskning.
Men nej, vi är lika bra/dåliga som jag trodde innan starten. Ett lag för top 7 men inget mer.
Har svårt att tagga inför imorgon, känns som en meningslös serielunkmatch utan nerv.
Vad ska vi med poängen till liksom?
Jaja, imorgon sitter man där och hoppas lik förbannat. Mot ett Löven i fritt fall borde det kunna bli en rätt enkel seger. 5-1
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag tror vi till slut kommer att slåss om en fjärdeplats som bäst, tror inte att vi kniper topp 3 även fast det bara skiljer 8 ynkiga poäng!
Till matchen. Ostabil vinst, 2-1.
Till matchen. Ostabil vinst, 2-1.
- Jim Morrison
Nja, knappt så att man orkar bry sig. Typ som spelarna i DIF just nu.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Förhoppningsvis börjar man slussa in Jakobs i powerplay nu. Känns som lite av ett slöseri annars. Tycker han är farlig varje gång han är på isen. Ersätt Guter kanske som har gått ned i sin lite mer sämre period, som han kan ibland.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
4-1, sista i öppen bur med Jakobs som matchens lirare. Peppen är dock låg just nu.
Re: Sv: Djurgårdens IF - IF Björklöven 11/1 2014
Tror också på 8-0.
Samma här, 8-0 it is!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Säsongskort: Ja
Instämmer! Dustin sätter tre, Sörensen fyra.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fan vad pessimistiska alla har blivit. Tålamod! Minst 11-0 blir det här.
-
Jag kommer vara den första som skanderar "Vi kräver mer än så" om det inte är bättre än en fyramålsledning efter första!
Jens J hänger 3, Sam 2, Dustin 2, Ljungh 1, Nils 1 och Hank 1. Adam spikar igen.
10-0.
10-0.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.