Spelmässigt verkligen inte! Dock säkert viktig med ledaregenskaperna och såklart tekningarna.Jim Morrison skrev:Joakim Eriksson är slö, tafatt och nonchalant. Jag tycker inte att han platsar. There, I said it.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Senast redigerad av bastis7 den 2014-01-09 20:32:00, redigerad totalt 1 gånger.
Störande att möta målvakter i varje omgång. Tänk om nått annat lag än DIF stått med en "Reideborn" i kassen så vi för en gångs skull kan bjudas på lite kassar. Känns som DIF alltid får jobba dubbelt så hårt för att få in skiten.DIFtomppa skrev:Fyfan bokstavligen vad jag hatar Justin Pogge, just sayin..
Hyffsat trött på våra icke matchvinnande målvakter. 2-1 målet SKA han fan ta.
Vi kommer aldrig att ha våran formtopp.. vi kommer spela såhär hela tiden känns det som. Man kan aldrig glädjas åt en vinst.. blir så irriterad!
Jag tycker alla är så jävla loja, förstår inte hur fan det kan få se ut så här, ta hit Tortarelli eller vad fan han heter och låt han gå lös på spelarna i periodpausen, Zabel är ju för mycket "svärmorsdröm" för att kunna ta tag i detta!Jim Morrison skrev:Joakim Eriksson är slö, tafatt och nonchalant. Jag tycker inte att han platsar. There, I said it.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
BIK vill det här mer, ligger man under grisar man på tills man vänt på steken, och det har man gjort nu. Vi blir bara snällare och snällare på isen och brister både i inställning och attityd, får vi öppet mål ska vi slå en extra pass. Less på det här mjuka laget.
Spela fult
Det värsta med allsvenskan är Karlskoga, min avsky mot det jävla dansbandsgänget... Usch, kan inte förklara det med ord.
Mår dåligt så fort jag hör namnet, att jag har varit två gånger i hålan bidrar väl kanske till det. Att någon ens bor i Karlskoga, det är fan sjukt. Stackars människor som föds där och inte inser vad dom missar av att bo mitt ute i ingenstans.
Hoppas av hela mitt hjärta att vi vänder detta. Om vi inte gör det, då får någon gärna slå in Patrick Westerholms fula jävla tryne. Utan tvivel top 3 på min lista över grisar som jag hatar mest inom idrottsvärlden.
Mår dåligt så fort jag hör namnet, att jag har varit två gånger i hålan bidrar väl kanske till det. Att någon ens bor i Karlskoga, det är fan sjukt. Stackars människor som föds där och inte inser vad dom missar av att bo mitt ute i ingenstans.
Hoppas av hela mitt hjärta att vi vänder detta. Om vi inte gör det, då får någon gärna slå in Patrick Westerholms fula jävla tryne. Utan tvivel top 3 på min lista över grisar som jag hatar mest inom idrottsvärlden.
YNWA skrev:Hyffsat trött på våra icke matchvinnande målvakter. 2-1 målet SKA han fan ta.
Reideborn vinner aldrig målvaktsmatcherna. Knappt ens mot Timrå. Pogge hade tagit båda puckarna. Händer inget EXTREMT närmsta 15 matcherna så har man fan inget i kvalserien att göra. Jävligt typiskt med tanke på att 11-12:an från Elitserien är rätt kassa i år.
- Lee Harvey Oswald
DIF, den mest generösa föreningen i HA, vi vill verkligen ge alla en chans till poäng.
En hjälpande hand, oss kan alla lita på, vi bjuder alltid igen.
Litet, litet hopp tändes efter Mora & Tik.
Den lågan kissades effektivt ut direkt i starten av 2:a perioden
Vilken misskavalkad vi bjudits på hittills, alltid nåt
En hjälpande hand, oss kan alla lita på, vi bjuder alltid igen.
Litet, litet hopp tändes efter Mora & Tik.
Den lågan kissades effektivt ut direkt i starten av 2:a perioden
Vilken misskavalkad vi bjudits på hittills, alltid nåt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Reideborn har äntligen börjat bli bra så släpper han in ett sådant.. dessutom så känns våra spelare ALLTID så nonchalanta vid avslut. Om skotten inte tar i magen så ska de vara 400 passningar innan, man orkar inte!
Ärligt så finns det inte ett enda lag i Allsvenskan som jag sett som söker passningar så mycket som vi, som hinner slå 4-5 passningar när man är 50 cm från målburen. Någon som sett ett annat lag göra så?
Ärligt så finns det inte ett enda lag i Allsvenskan som jag sett som söker passningar så mycket som vi, som hinner slå 4-5 passningar när man är 50 cm från målburen. Någon som sett ett annat lag göra så?
Senast redigerad av ciirree den 2014-01-09 20:46:06, redigerad totalt 2 gång.
Jag hatar ALLA Jävlar som har efternamnen som börjar på W i den na jävla serie.Salas skrev:Det värsta med allsvenskan är Karlskoga, min avsky mot det jävla dansbandsgänget... Usch, kan inte förklara det med ord.
Men hur jävla kass Reideborn än är så duger det inte att bara göra ett mål framåt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Som för övrigt har 13 nyförvärv.Morwin skrev:haha bästa är väl ändå Karlskronas coach. Ett bottenlag förra året och ligger 2a nu.Manijock skrev:Är ni förvånade över att vår innebandymålvakt släpper in mål i hockey? Trött på att vi ständigt ställer sämsta målvakten i kassen. Han är verkligen inte bra på någonting i målet. Han är medeldålig på allt. En ekorre hade hållit nollan mot Timrå sist så släng inte den matchen i facet på mig.
I övrigt, losermentaliteten hänger i sig. Karlskoga hittar sätt att vinna på. Imponerad! Lenny Eriksson är förövrigt seriens bästa coach.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Som att säga att DIF för ett par år sen mot nu är enbart en tränarflopp trots alla nya spelare (som mestadels försvinner)
25/4-2025
Nä, vi skulle haft mer än en balja nu.Fricke skrev:Men hur jävla kass Reideborn än är så duger det inte att bara göra ett mål framåt.
Jag så förbannad.
Kommer de ut som koner i tredje också vet jag inte vad jag tar mig till.
Word.Manijock skrev:Störande att möta målvakter i varje omgång. Tänk om nått annat lag än DIF stått med en "Reideborn" i kassen så vi för en gångs skull kan bjudas på lite kassar. Känns som DIF alltid får jobba dubbelt så hårt för att få in skiten.DIFtomppa skrev:Fyfan bokstavligen vad jag hatar Justin Pogge, just sayin..