BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Jocke Eriksson, Timmy Pettersson och Alexander Falk har problem därute. Se och lär av Robin Norell och Nils Andersson. Krävs inte abnormal storlek för att kunna lira försvarsspel på ett vettigt sätt.
Varför får inte Jakobs lira PP? Sånt jävla slöseri. Kragtag på Hagelin för sin idiotiska utvisning, samt Guter för att han slänger bort våra powerplay med korkade avslut.
Varför får inte Jakobs lira PP? Sånt jävla slöseri. Kragtag på Hagelin för sin idiotiska utvisning, samt Guter för att han slänger bort våra powerplay med korkade avslut.
- Jim Morrison
Jocke och Timmy ser fruktansvärt långsamma där ute. Dom har det svårt i den här ligan som det är mycket mer fart och fröjd i. Skulle nog göra sig mycket bättre i SHL.Manijock skrev:Jocke Eriksson, Timmy Pettersson och Alexander Falk har problem därute. Se och lär av Robin Norell och Nils Andersson. Krävs inte abnormal storlek för att kunna lira försvarsspel på ett vettigt sätt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jakobs kommer nog matchas in i PP tids nog. Man vill nog att han ska hinna träna lite pp med de han är tänkt att spela.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Farten ser jag. Men fröjden var är den i serien?:)Jim Morrison skrev:Jocke och Timmy ser fruktansvärt långsamma där ute. Dom har det svårt i den här ligan som det är mycket mer fart och fröjd i. Skulle nog göra sig mycket bättre i SHL.Manijock skrev:Jocke Eriksson, Timmy Pettersson och Alexander Falk har problem därute. Se och lär av Robin Norell och Nils Andersson. Krävs inte abnormal storlek för att kunna lira försvarsspel på ett vettigt sätt.
- Jim Morrison
spocksbeard skrev:Farten ser jag. Men fröjden var är den i serien?:)Jim Morrison skrev:Jocke och Timmy ser fruktansvärt långsamma där ute. Dom har det svårt i den här ligan som det är mycket mer fart och fröjd i. Skulle nog göra sig mycket bättre i SHL.Manijock skrev:Jocke Eriksson, Timmy Pettersson och Alexander Falk har problem därute. Se och lär av Robin Norell och Nils Andersson. Krävs inte abnormal storlek för att kunna lira försvarsspel på ett vettigt sätt.

Senast redigerad av Jim Morrison den 2014-01-09 19:55:52, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så jävla onödigt
-
DIF, perioden har börjat. Kom igen nu..
Jahapp där gav vi dem 1an med.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
FAN! Hur kan de komma ut som jävla sömngångare i andra perioden!?
Jävla pallar pajasar
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
-
Jocke lämnade hela sidan fri, han får ta på sig den faktiskt.
-
Haha ja låter bättre. Den lilla fröjd som var försvann med kvitteringen nyssJim Morrison skrev:spocksbeard skrev:Farten ser jag. Men fröjden var är den i serien?:)Jim Morrison skrev:Jocke och Timmy ser fruktansvärt långsamma där ute. Dom har det svårt i den här ligan som det är mycket mer fart och fröjd i. Skulle nog göra sig mycket bättre i SHL.Manijock skrev:Jocke Eriksson, Timmy Pettersson och Alexander Falk har problem därute. Se och lär av Robin Norell och Nils Andersson. Krävs inte abnormal storlek för att kunna lira försvarsspel på ett vettigt sätt.
Varför får inte Jakobs lira PP? Sånt jävla slöseri. Kragtag på Hagelin för sin idiotiska utvisning, samt Guter för att han slänger bort våra powerplay med korkade avslut.Touché! Fläkt ska det självklart vara...
Asså... så dåligt! Nu får dem energi till tusen när vi hänger läpp