BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/1 2014
Vila Arnesson idag. Hade han strul med axeln är det lika bra att vila ett par dagar till. Norell kan gott spela, han behöver matcher.
Sluta bänka Nyberg också, hans energi behövs på bortaplan.
Jakobs gör två idag heja!
Sluta bänka Nyberg också, hans energi behövs på bortaplan.
Jakobs gör två idag heja!
Född till sportchef.
Hoppas på en ilsken match som vi vinner och domarna inte nödvändigtvis känner att de behöver sabba genom att stå i fokus. Blir viaplay och ett bättre ekologiskt rödvin för min del.
Ska också bli spännande om #6, vad han nu hette, spelar igen och kan följa upp den fina insatsen senast.
Ska också bli spännande om #6, vad han nu hette, spelar igen och kan följa upp den fina insatsen senast.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
jag vill se några game misconduct idag. Har varit alldeles för dåligt med slagsmål i år. Några gånger per år måste vi få se våra boys kasta handskarna.
- MarcusDaze
Äntligen blir det att se DIF på plats igen! 

-
- Säsongskort: Ja
Andreas Englundsensei skrev:Hoppas på en ilsken match som vi vinner och domarna inte nödvändigtvis känner att de behöver sabba genom att stå i fokus. Blir viaplay och ett bättre ekologiskt rödvin för min del.

Har egentligen bara en önskan ikväll. Stå upp i 3x20 (+ eventuell OT) sluta inte spela!
Nerver redan. Huga.
Nerver redan. Huga.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vi vinner enkelt. 0-3 i första, 2-1 i andra och sedan islossning i tredje med 2 mål av Honken med den sista i öppen kasse.
Slutresultat 2-6 och 1,2 promille från Whiskey till mig.
Slutresultat 2-6 och 1,2 promille från Whiskey till mig.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag önskar bara att vi vinner med 5-0 och därmed snor fjärdeplatsen från Malmö på målskillnad.Magnutz skrev:Har egentligen bara en önskan ikväll. Stå upp i 3x20 (+ eventuell OT) sluta inte spela!
Nerver redan. Huga.
- diftobbe89
Själv drar jag till med en riktig skräll och säger oavgjort, nästan värt 500 riksdaler på det.
Spela fult
Nöjd om vi kan få det till OT.
BIK går runt på tre backpar, kan kanske få dem trötta med hårt jobb.
Edit:
Och där kom DIF laguppställning.
Norell och Arnesson med.
http://stats.swehockey.se/Game/LineUps/167449
Edit:
Norell och Arnesson med.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
ÄNTLIGEN så spelar Arnesson med någon annan än Falk!Honken skrev:Nöjd om vi kan få det till OT.
Edit:
Norell och Arnesson med.
Hoppas Kalin kan hänga någon kasse idag med!
Då står Krüger över idag alltså! Kalin in med Saviano-Johner som de avslutade senast. Grymt!
Verkar som BIK alltid går runt på tre backpar + 1 extra.Honken skrev: BIK går runt på tre backpar, kan kanske få dem trötta med hårt jobb.
Som dock saknas idag.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Viktigt att stå upp fysiskit mot detta lag.
Skulle inte heller bli ledsen om vi bjöd upp till ett eller annat slagsmål faktiskt.
Viktigt att inte låta Karlskoga få spela småfult under 60 minuter och komma undan med det.
Finns nog inga matcher under säsongen som jag saknar de lite tyngre och styggare backarna som jag gör när vi möter Karlskoga.
Skulle inte heller bli ledsen om vi bjöd upp till ett eller annat slagsmål faktiskt.
Viktigt att inte låta Karlskoga få spela småfult under 60 minuter och komma undan med det.
Finns nog inga matcher under säsongen som jag saknar de lite tyngre och styggare backarna som jag gör när vi möter Karlskoga.
-
- Säsongskort: Ja
Tror faktiskt på 3p idag. Positiv känsla. Uddamålsseger antagligen men är rätt säker på att vi kniper puntos. 

25/4-2025