Skrev om stämning i tråden, INTE på läktaren.Jim Morrison skrev:Vad menar du? Stämningen på läktaren är fantastisk, Joakim Eriksson har sett loj ut. Man måste väl få skriva sin åsikt?BOMBOM BOUCHARD skrev:Tittar in för att kolla av stämningen i tråden under pågående match.
"Jocke Eriksson är sjukt kass"
Vad håller på att hända med matchtrådarna egentligen?
Järnkaminernas dag: Djurgårdens IF - Timrå IK 6/1 2014
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Järnkaminernas dag: Djurgårdens IF - Timrå IK 6/1 2014
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- diftobbe89
Haha, vad är det med det nudå?BOMBOM BOUCHARD skrev:Tittar in för att kolla av stämningen i tråden under pågående match.
Jocke E har skänkt bort ett antal puckar och mer eller mindre varit dålig, det måste man väl ändå få skriva.
Spela fult
- minalman
- Säsongskort: Ja
Idag spelar ingen under sin förmåga.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Jag förstår.BOMBOM BOUCHARD skrev:Skrev om stämning i tråden, INTE på läktaren.Jim Morrison skrev:Vad menar du? Stämningen på läktaren är fantastisk, Joakim Eriksson har sett loj ut. Man måste väl få skriva sin åsikt?BOMBOM BOUCHARD skrev:Tittar in för att kolla av stämningen i tråden under pågående match.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Såja, det var mycket bättre.diftobbe89 skrev:Haha, vad är det med det nudå?BOMBOM BOUCHARD skrev:Tittar in för att kolla av stämningen i tråden under pågående match.
Jocke E har skänkt bort ett antal puckar och mer eller mindre varit dålig, det måste man väl ändå få skriva.
Menar bara att jag tycker oneliners utan substans är meningslösa.
Men utvecklar man varför så blir det genast intressantare läsning.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag kanske har blivit bortskämd av juniorhockey men det känns som att allt går i slow motion på isen. Kom igen nu, få lite fart under fötterna. Sen tycker jag att passningsspelet är för ofokuserat.
Det positiva är väl att vi leder med 2 mål och att vi spelar ganska disciplinerat och inte drar på oss onödiga utvisningar (Hank är undantaget).
Sen som någon annan påpekade så måste spelarna lära sig att skjuta på annat än i bröstet på målvakten.
Slut på meddelande.
Det positiva är väl att vi leder med 2 mål och att vi spelar ganska disciplinerat och inte drar på oss onödiga utvisningar (Hank är undantaget).
Sen som någon annan påpekade så måste spelarna lära sig att skjuta på annat än i bröstet på målvakten.
Slut på meddelande.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Hällde upp en fin Bowmore inför tredje och sitter bara och njuter av stämningen på läktaren 

Sörensen. Jo, tack.
Kan UCS komma varje match?
Kan UCS komma varje match?
Gillar Jakobs debut, pigg och teknisk, hoppas bara målskyttet kommer igång nu!
Kalin riktigt bra idag, Englund likaså, han bara växer och växer!
Kalin riktigt bra idag, Englund likaså, han bara växer och växer!
Något mäktigt. Det räcker så.
-
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK 6/1 2014
Vad var det jag sa !Lee Harvey Oswald skrev:Jasså?Blueberry hill skrev:Aldrig vi torskar i denna match !
Skulle snarare säga tvärtom, med de 3 senaste årens facit ifrån "Högtryck/klack/publikmatcher".
Det tenderar alltid att vändas till vår nackdel, allt ifrån prestationsångest-deluxe hos spelarna till att domarna minsann ska visa sig opåverkbara.
Vet att det låter bittert inför en sån här glädjens dag, men jag är inställd på Big Time Party Pooper från TIK:s sida.

Åh en sådan härlig dag!
Victory is sweetest when you've known defeat.
Sjukt skön dag, så grymt välförtjänt och perfekt timing att dominera en match på detta sätt!
Tack DIF!
Tack DIF!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Säsongskort: Ja
En sån underbar dag:)
Vilket makalöst tryck på Hovet, tack till alla som bidrog, ni gjorde min dag framför datorn