JVM
- Lee Harvey Oswald
Re: JVM
Vet inte vilket som var skönast igår, att vi spöa Ryssland eller att Kanada missar ännu en final.
Nu har Kanada både på junor och seniornivå missat final flera år i rad.
Dom som uppfunnit sporten och som (iaf enligt dom själva) alltid fört hockeyns utveckling framåt.
Tror det svider nåt alldeles oerhört en dag som denna
Nu har Kanada både på junor och seniornivå missat final flera år i rad.
Dom som uppfunnit sporten och som (iaf enligt dom själva) alltid fört hockeyns utveckling framåt.
Tror det svider nåt alldeles oerhört en dag som denna
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Han sitter i utvisningsbåset och hoppar ut direkt för att börja veva efter slutsignalen. Oavsett färg på tröjan kvalificerar det beteendet inte till att få spela en JVM-final.Magnutz skrev:Jesper P avstängd från finalen. För gruffet mot Ryssland. Helt sjukt.
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Däremot lite konstigt att Mironov får spela? Började ju veva utan handskarnaminalman skrev:Han sitter i utvisningsbåset och hoppar ut direkt för att börja veva efter slutsignalen. Oavsett färg på tröjan kvalificerar det beteendet inte till att få spela en JVM-final.Magnutz skrev:Jesper P avstängd från finalen. För gruffet mot Ryssland. Helt sjukt.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Han kanske var på isen vid slutsignalen?Glory1 skrev:Däremot lite konstigt att Mironov får spela? Började ju veva utan handskarnaminalman skrev:Han sitter i utvisningsbåset och hoppar ut direkt för att börja veva efter slutsignalen. Oavsett färg på tröjan kvalificerar det beteendet inte till att få spela en JVM-final.Magnutz skrev:Jesper P avstängd från finalen. För gruffet mot Ryssland. Helt sjukt.
Annars är det en skandal.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Precis. Att åka ut ur utv.båset och veva gillas inte. Någon jäkla ordning måste det vara till och med när det hettar till.
Själva vevandet var dock helt korrekt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Vid ett storbråk efter slutsignal där alla, eller "alla", binds upp på slagsmål mot varandra är det ju inte helt obefogat att den utvisade rycker in vid udda nummer. Bättre det i alla fall än att någon från bänken hoppar in för att förhindra 2v1 och samtidigt riskerar en full bänkrensning.sensei skrev:Precis. Att åka ut ur utv.båset och veva gillas inte. Någon jäkla ordning måste det vara till och med när det hettar till.
Fast det klart, det är ju inte så relevant i den här situationen.
Re: Sv: JVM
Man rodnar, så jävla rövdålig är Domarjäveln.Vikas skrev:Kul att se att inte bara Allsvenskan plågas av dåliga domare.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Risk att Norell spelar i Frölunda nästa säsong 1, 0 gånger pengarna
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Fyfan vad bra Norell spelar, hd am bara älgar på och öser kan han spela så i ha också
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
- diftobbe89
Det va ett JÄVLA snurr kring sargerna, ser ju ut som DIF spelar.
Det ser ut som vi ''för'' matchen, men i själva verket har Finland bra kontroll på detta.
Luktar förlust.
Det ser ut som vi ''för'' matchen, men i själva verket har Finland bra kontroll på detta.
Luktar förlust.
Spela fult