Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Josh Gratton, nej tack. En fullblodsenforcer är inget vi behöver.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Hans jobb var ju inte heller att ösa in poäng, utan mer vara en energispelare!Bengan08 skrev:Dahlström lirade nu mot Almtuna men ha har ju inte direkt öst in poäng så jag gissar att han blir kvar. Bobo lirade tyvärr senast för Örebro så jag gissar att han blir kvar där.
Sant och tro mig när jag säger att jag gärna har honom kvar. Det jag snarare menar är att Örebro hade tagit tillbaka honom direkt om han gjort typ 5 mål på 3 matcher eller något liknande.
Är rätt säker på att han skulle kunna pointsa lite hos oss men köper till fullo att folk är skeptiska.1962FenderStrat skrev:Josh Gratton, nej tack. En fullblodsenforcer är inget vi behöver.
-
Jag tycker att vi behöver spelare som Kalus, som både kan bidra fysiskt och med poäng, men för det första verkar det där vara en riktig strulpelle som byter lag stup i kvarten, sen så har han vansinnigt mycket utvisningsminuter vilket indikerar att han älskar att slåss. Vi behöver knappast massa idioter som slänger handskarna efter tekning som sen är borta resten av matchen (även om jag personligen älskar att se fighter)pulverapa skrev:Är rätt säker på att han skulle kunna pointsa lite hos oss men köper till fullo att folk är skeptiska.1962FenderStrat skrev:Josh Gratton, nej tack. En fullblodsenforcer är inget vi behöver.

- diftobbe89
Ska vi inte köpa in dom här dårarna då, observera att killarna är kusiner också1962FenderStrat skrev:Jag tycker att vi behöver spelare som Kalus, som både kan bidra fysiskt och med poäng, men för det första verkar det där vara en riktig strulpelle som byter lag stup i kvarten, sen så har han vansinnigt mycket utvisningsminuter vilket indikerar att han älskar att slåss. Vi behöver knappast massa idioter som slänger handskarna efter tekning som sen är borta resten av matchen (även om jag personligen älskar att se fighter)pulverapa skrev:Är rätt säker på att han skulle kunna pointsa lite hos oss men köper till fullo att folk är skeptiska.1962FenderStrat skrev:Josh Gratton, nej tack. En fullblodsenforcer är inget vi behöver.

Spela fult
Jaha så menar du. Samma här har gärna han kvar. Men helst hade jag tagit båda, tyckte Bobbo skapade stabilitet!Bengan08 skrev:Sant och tro mig när jag säger att jag gärna har honom kvar. Det jag snarare menar är att Örebro hade tagit tillbaka honom direkt om han gjort typ 5 mål på 3 matcher eller något liknande.
Bobo va riktigt jäkla bra, tyvärr insåg Örebro detta och tog tillbaka honom. Men han får gärna komma tillbaka nyssciirree skrev:Jaha så menar du. Samma här har gärna han kvar. Men helst hade jag tagit båda, tyckte Bobbo skapade stabilitet!Bengan08 skrev:Sant och tro mig när jag säger att jag gärna har honom kvar. Det jag snarare menar är att Örebro hade tagit tillbaka honom direkt om han gjort typ 5 mål på 3 matcher eller något liknande.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Att ange källan skadar inteSirDIFalot skrev:Jens Jakobs nära

http://mrmadhawk.se/
Låter riktigt spännande i alla fall. En spelare i perfekt ålder, förhoppningsvis kan han göra den där lilla sista avgörande skillnaden.
Hoppas fasen att det stämmer 

Då får vi se om han förbättrar sitt track record nu då... Har ju inte varit på topp hittills när det gäller DIF.
- diftobbe89
Har Challe någon slags förkärlek för kortväxta forwards? ''Vafan spelar det för roll hur lång han är?''. Ingen jävla roll alls, bara undrar....
Spela fult
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag tycker Jakobs alltid varit en spännande spelare, ett typexempel på en som inte lyckats ett steg upp men som passar utmärkt på den här nivån. Får väl se om han blir lika medioker som alla andra om (när?) han drar på sig DIF-dressen.
Ja, fullt klart är det någon obskyr faiblesse som Challe har för mindre forwards. Resultatet så här långt är inte speciellt bra, och jag håller inte direkt andan för att just denna pjäs skall ändra på det.
Det är ju extra märkligt att vi kör vidare på minispelar-spåret nu när vi senaste tiden har sett vad lite tyngd kan bidra med genom lånen, eller vad en back som Bobo kan bidra med exempelvis.
Men detta har alltså inte gett intryck, och Challe anser alltså tvärtom att vi fortfarande har få få lättvikts-forwards i dagens lag. Intressant.
Det är ju extra märkligt att vi kör vidare på minispelar-spåret nu när vi senaste tiden har sett vad lite tyngd kan bidra med genom lånen, eller vad en back som Bobo kan bidra med exempelvis.
Men detta har alltså inte gett intryck, och Challe anser alltså tvärtom att vi fortfarande har få få lättvikts-forwards i dagens lag. Intressant.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel