Nu går vi mot tvåtusenfjorton och hoppas på bättre spel och mer lycka, en lösning på ABBE gate och en skön kvalserie där vi avancerar till shl
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Gott nytt år apbröder
Gott nytt år apbröder
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Gott nytt år apbröder
Ett riktigt gott nytt år till alla Djurgårdare!
Min högsta önskan är en SHL-plats för hockeyn, en Europaplats för fotbollen och en reträttplats för Abbe. Och en vårdplats till alla behövande.
Min högsta önskan är en SHL-plats för hockeyn, en Europaplats för fotbollen och en reträttplats för Abbe. Och en vårdplats till alla behövande.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Gott nytt!
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BaronVonDif
Gott nytt år, bröder
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Doyle
Gott nytt alla Djurgårdare "And may the force be with you all"...
- SkönaDjurgårn
Re: Sv: Gott nytt år apbröder
Byter plats med aik kanske? Vore sweet4.9.5 skrev:Nu går vi mot tvåtusenfjorton och hoppas på bättre spel och mer lycka, en lösning på ABBE gate och en skön kvalserie där vi avancerar till shl

- Amadeus
Re: Sv: Gott nytt år apbröder
Nej, Leksand vore faktiskt skönare....SkönaDjurgårn skrev:Byter plats med aik kanske? Vore sweet4.9.5 skrev:Nu går vi mot tvåtusenfjorton och hoppas på bättre spel och mer lycka, en lösning på ABBE gate och en skön kvalserie där vi avancerar till shl

Gott Nytt År, systrar och bröder.
2014 vänder det, det kommer till slut bli vårt år.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
För mig spelar det ingen roll ifall det blir ett till år i HA eller om vi hamnar på tolfte plats i fotbollen. Det här året ska Abbe bort från DIF. Min personliga passion för hockeyn håller på att försvinna i och med den senaste tidens uttalanden/händelser.
Händer inget från DIF Hockeys håll i Abbe-frågan förlängs inte heller mitt säsongskort.
Med det sagt så blir väl min önskan för detta år att jag sitter med ett säsongskort även nästa höst.
Händer inget från DIF Hockeys håll i Abbe-frågan förlängs inte heller mitt säsongskort.
Med det sagt så blir väl min önskan för detta år att jag sitter med ett säsongskort även nästa höst.