Djurgårdens IF - Almtuna IS 28/12 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 28/12 2013
Automatisk matchstraff vid skada? Eller
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Gäller bara om det inte är DIF.4.9.5 skrev:Automatisk matchstraff vid skada? Eller
Oj, jag förstår att den här sändningen är gratis. Tänkte ändå att det var en viasat-produktion och att det på nåt sätt borgade för kvalitet.
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Djurgårdens IF - Almtuna IS 28/12 2013
Du menar säkert in ställning?DIF_Henke skrev:Här är en kille med rätt inställning!Baggso skrev:DIF_Henke skrev:KLAR VI VINNER!! hallå almtuna bonde laget!!
första perioden går vi ut heta å tar en 2-0 ledning sen ökar vi på i andra å tredje!!
HEJA DJURGÅRDEN!!
Sent from my GT-S7560 using Tapatalk[/quote
själv klart!!
Vad hände med Guter? missade det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Tacklad i sarghörnet, såg inte riktigt helt vad som hände men det såg ut som att det tog illa iallafall. (Uppenbarligen eftersom han utgick).Lee Harvey Oswald skrev:Du menar säkert in ställning?DIF_Henke skrev:Här är en kille med rätt inställning!Baggso skrev:DIF_Henke skrev:KLAR VI VINNER!! hallå almtuna bonde laget!!
första perioden går vi ut heta å tar en 2-0 ledning sen ökar vi på i andra å tredje!!
HEJA DJURGÅRDEN!!
Sent from my GT-S7560 using Tapatalk[/quote
själv klart!!
Vad hände med Guter? missade det
25/4-2025
- Lee Harvey Oswald
Huvudskada?förevigtdjurgården skrev: Tacklad i sarghörnet, såg inte riktigt helt vad som hände men det såg ut som att det tog illa iallafall. (Uppenbarligen eftersom han utgick).
Nån annan som har lagg?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Huvud- eller nackskada skulle jag tippa på. Det såg inte bra ut iallafall. Oväntat nog Bibic som står för't.Lee Harvey Oswald skrev:Huvudskada?förevigtdjurgården skrev: Tacklad i sarghörnet, såg inte riktigt helt vad som hände men det såg ut som att det tog illa iallafall. (Uppenbarligen eftersom han utgick).
Nån annan som har lagg?
Sändningen är skitdålig och bilden är laggig.
25/4-2025
-
"Powerbreake"
summerar väl sändningen rätt bra.
25/4-2025
Haha, du hann före mig!förevigtdjurgården skrev:"Powerbreake"
Haha, "powerbreake".
Det var ett jäkla gnällande med tanke på att sändningen är GRATIS.
- Jim Morrison
Det brukar den inte vara. Och det är exakt samma kvalitet då.Grimster skrev:Det var ett jäkla gnällande med tanke på att sändningen är GRATIS.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det vet jag inget om då jag inte är prenumerant. Men borde man inte spara gnällande tills när man faktiskt betalar för grejerna?Jim Morrison skrev:Det brukar den inte vara. Och det är exakt samma kvalitet då.Grimster skrev:Det var ett jäkla gnällande med tanke på att sändningen är GRATIS.

- Jim Morrison
Det gnälls väl även då? Helt befogat tycker jag också. Pinsamt låg kvalité för att vara den officiella sändningen av HockeyAllsvenskan.Grimster skrev:Det vet jag inget om då jag inte är prenumerant. Men borde man inte spara gnällande tills när man faktiskt betalar för grejerna?Jim Morrison skrev:Det brukar den inte vara. Och det är exakt samma kvalitet då.Grimster skrev:Det var ett jäkla gnällande med tanke på att sändningen är GRATIS.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.