ET: Djurgårdens IF - Luleå HF 21/12 2013
Re: ET: Djurgårdens IF - Luleå HF 21/12 2013
Fatta att vi är minst lika bra som luläääääääääääääääöööö whatever så här långt. P1 till oss, p2 till dom, och det är mycket tack vare tveksamma och extremt hårda domslut i 5-minutare.
Härliga Djurgårn'
Härliga Djurgårn'
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ahlén i PP.Malto skrev:Vem gjorde mål?
Kan man se statistik för matchen någonstans?
Så som skott, räddnings% osv.
Dom har en del
Dom har en del att jobba med i ETnerfan skrev:Kan man se statistik för matchen någonstans?
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Honken skrev:Dom har en delDom har en del att jobba med i ETnerfan skrev:Kan man se statistik för matchen någonstans?
Dåligt!
Abbots är grisigare än vanligt. Vill se Honken eller Ahlén ta en fajt innan matchen är slut.
F-n va jag saknar Saviano. Hade behövt hans speed idag.
- Lee Harvey Oswald
Nästan gripande att se vad dom saknar mötena med DIF.Staten skrev:Abbots är grisigare än vanligt. Vill se Honken eller Ahlén ta en fajt innan matchen är slut.
Har sett Abbots i några matcher i år, men inte i nån match har dom varit i närheten av den tjurighet dom visar idag, och det i en helt betydelselös match i en icke-turnering
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi behövs i SHL för det finns inget annat lag som ger så mycket bränsle åt motståndet. Både supportrar och lag taggar till när vi kommer på besök. Vem FAN taggar till när Växjö rullar in i Jönköping?Lee Harvey Oswald skrev:Nästan gripande att se vad dom saknar mötena med DIF.Staten skrev:Abbots är grisigare än vanligt. Vill se Honken eller Ahlén ta en fajt innan matchen är slut.
Har sett Abbots i några matcher i år, men inte i nån match har dom varit i närheten av den tjurighet dom visar idag, och det i en helt betydelselös match i en icke-turnering
Angående matchen: Kul med lite lattjolajban-turnering. Grabbarna spelade ju många sådana under sin ungdoms/juniortid. Kan nog vara jävligt nyttigt detta äventyr. Mosa Renarna!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja...med bättre målvakt hade vi nog haft en chans den här matchen, går inte att spela med budgetmålisar mot hyfsat mostånd.
Varför varför får inte Bobbo chansen i PP?
Nu dog sändningen för mig:(((
Haha vilken kapning Sam!
Fan vad kommentatorn suger. Alla vet väl att det blir dömt mål om man blir trippad/hakad fri med öppet mål i sista minuten i motståndarnas zon.
Fan vad kommentatorn suger. Alla vet väl att det blir dömt mål om man blir trippad/hakad fri med öppet mål i sista minuten i motståndarnas zon.
....kan någon förklara för mig?
Luleå-backen kör en lobb över HELA banan för att försöka sätta tom kasse....och det blir inte icing? Domarna som återigen vill försäkra sig om att inte AS-laget lyckas kvittera?
Luleå-backen kör en lobb över HELA banan för att försöka sätta tom kasse....och det blir inte icing? Domarna som återigen vill försäkra sig om att inte AS-laget lyckas kvittera?