ET: JYP Jyväskylä - Djurgårdens IF, 19/12 2013
Re: ET: JYP Jyväskylä - Djurgårdens IF, 19/12 2013
Någon som har koll på om JYP har några spelare borta pga. Channel One Cup.
Luleå saknar Klasen, Wallmark och Cehlarik som är uttagna i sina landslag.
Luleå saknar Klasen, Wallmark och Cehlarik som är uttagna i sina landslag.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Sjukt skönt att kunna se vårt lag spela utan att vara elit-nervös. Kommer njuta av detta!
Vinst med 4-2 till oss
Vinst med 4-2 till oss
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Självklart går det inte att se i Sverige och Finland! Varför skulle de visa matchen i de länder som de två lagen kommer ifrån?Arkju skrev:Tyvärr går den inte att se i Finland eller Sverige:Honken skrev:Laola1 sänder matcherna
http://www.laola1.tv/en-int/live/red-bu ... 48722.html
5€ för månads abonnemang.
Har inte kollat om det är något förhinder att se matcherna från Sverige.
"Red Bulls Salute: JYP - Djurgardens IF
Published at 19.12.2013, 17:00
Sports:Ice HockeyLeague:Club Friendlies
Team A:FYP
Team B:Djurgardens IF
Available in:Worldwide except FIN, SWE
Description:Red Bulls Salute: JYP - Djurgardens IF"
*host*
Proxyserver
*host*
Haha, vilken tomte. Det går väl att sända program med olika rättigheter på samma "kanal"?Lucky Luke skrev:Fick det här svaret från S24 precis nu efter ett antal mail till dem tidigare (utan svar) där jag upplyste dem om att man inte beter sig mot sina kunder på det här viset och att deras agerande närmast kunde betraktas som bedrägligt beteende.
Snacka om luddigt svar.
Hej,
Vi har ju ett abonnemang som man kan teckna för Hockeyallsvenskan. Runt European Trophy, som endast pågår fyra dagar, går det inte att teckna abonnemang, det är endast styckköp. De två rättigheterna är inte kopplade till varandra. Är det så att du / någon annan har tecknat abonnemang senaste dagarna i tron att ET-matcherna ingår (pga att vi varit otydliga) så är det självklart så att man kan avsluta abonnemanget omgående och även krediteras för eventuell summa som redan dragits. Har man ett abonnemang tecknat sedan tidigare (om man exempelvis följer Djurgården i HA) så påverkar ju inte det denna rättighet runt European Trophy. Vi har köpt denna rättighet för att kunna erbjuda alla svenska fans möjligheten att se matcherna i ET överhuvudtaget, men kan inte koppla dem till ett abonnemang som gäller Hockeyallsvenskan. Precis som vårt abonnemang runt Bundesliga inte kan kopplas till HA eller ET-matcher.
Om det är så att du tecknat ett abonnemang senaste dagarna och vill avsluta det så kan man göra detta på egen hand. Om man går in under fliken kontoinställningar, sedan "prenumerationer" och därefter "ändra" så kan man själv avsluta abonnemanget direkt.
Sprid gärna informationen vidare till övriga fans som undrar över detta.
Vänligen
--
Tobias Wixtröm
Sportchef Aftonbladet TV
Aftonbladet Hierta AB
Phone: +46-701 61 99 65
Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 21
Bud- och leveransadress: Blekholmsgatan 18
Postadress: 105 18 Stockholm
http://tv.aftonbladet.se/
För att rättigheterna redan är sålda i dess länder kanske, who knows.Axel_K skrev:Självklart går det inte att se i Sverige och Finland! Varför skulle de visa matchen i de länder som de två lagen kommer ifrån?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Förvisso, tänkte inte på att det bara fanns ett lag som inte kom från Sverige eller Finland!
Såhär står det på hemsidan nu om man vill teckna abonnemang.
"Teckna abonnemang nu och få tillgång till alla S24:s sändningar för endast 149 kronor i månaden. Då får du även fri tillgång till vårt arkiv och kan se alla S24:s matcher i hockeyallsvenskan i efterhand."
Solklart att alla matcher ska ingå i min mening.
"Teckna abonnemang nu och få tillgång till alla S24:s sändningar för endast 149 kronor i månaden. Då får du även fri tillgång till vårt arkiv och kan se alla S24:s matcher i hockeyallsvenskan i efterhand."
Pajas-bladet.mb81 skrev:Såhär står det på hemsidan nu om man vill teckna abonnemang.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Uppenbart avtalsbrott av Aftonhoran. Hota med domstol.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hade funderingar på att skaffa S24 för att kunna se bortamatcherna tidigare i år... Glad att man inte gjorde det(mest för att jag inte vill ge aftonhoran mina pengar) och nu kommer jag aldrig skaffa den skiten när dem är så jävla giriga...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Om man köpt matchen av aftonhoran får man höra de som jobbar med det nu! Tror inte det vet att de hörs ut Lite roligt! Nån sa till fimpen att vara så naturlig som möjligt kanske kan blilite Challe light av honom
Bara jag som har problem med S24??
Problem vet jag inte. Men sändningen har inte startat änläägetdåå skrev:Bara jag som har problem med S24??
Aha, då var det väl inget problem, hehe, trodde den började 16.30bastis7 skrev:Problem vet jag inte. Men sändningen har inte startat änläägetdåå skrev:Bara jag som har problem med S24??
Jag tror 16.45! Helvete om man inte får igång skiten då kommer jag strypa varenda jävel på den där jävla tidningen!läägetdåå skrev:Aha, då var det väl inget problem, hehe, trodde den började 16.30bastis7 skrev:Problem vet jag inte. Men sändningen har inte startat änläägetdåå skrev:Bara jag som har problem med S24??