Finns 3 möten denna säsong som jag kan acceptera en torsk, borta mot MIF, BIK och VIK. Alla tre är riktigt svåra bortamatcher och tar vi poäng här blir jag impad med tanke på hur knaggigt det gått senaste tiden.
Tippar 4-1 i tipstävlingen men 2-2 på kupongen, snälla DIF, överraska mig med en storseger!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
"@BobboPetersson: Det går fort i hockeyvärlden. Ikväll spelar jag för Djurgården igen, vilket är fantastiskt roligt! 3 poäng och vi är alla nöjda och belåtna."
Har jag missat något här?
Flowerbranch skrev:"@BobboPetersson: Det går fort i hockeyvärlden. Ikväll spelar jag för Djurgården igen, vilket är fantastiskt roligt! 3 poäng och vi är alla nöjda och belåtna."
Sent from my XT910 using Tapatalk
Det var ett lån för "minst" 5 matcher från början. Sedan i en match fick Örebro två skador på backar och kallade då såklart hem Bobbo igen. Men antagligen har den situationen löst sig och lånet fortgår som tidigare.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Flowerbranch skrev:"@BobboPetersson: Det går fort i hockeyvärlden. Ikväll spelar jag för Djurgården igen, vilket är fantastiskt roligt! 3 poäng och vi är alla nöjda och belåtna."
Sent from my XT910 using Tapatalk
Det var ett lån för "minst" 5 matcher från början. Sedan i en match fick Örebro två skador på backar och kallade då såklart hem Bobbo igen. Men antagligen har den situationen löst sig och lånet fortgår som tidigare.
Fel, det var ett lån på 3-5 matcher (på båda spelarna) där Örebro hade rätt att kalla hem båda när de ville.