DIF-säk

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
4.9.5
Säsongskort: Ja

Re: DIF-säk

Inlägg av 4.9.5 »

Magnutz skrev:
ciirree skrev:Skulle någon av er vara snäll och berätta hur allt detta började. Vad är de som hänt och varför kan inget lösas? Jag har ingen koll och skulle verkligen vilja veta lite detaljer kring allt som hänt :)
Läs klacktråden. Bläddra långt tillbaka.
den här tråden räcker ej, det börade ju fan redan fotbollsderbyt 2008 när abbe fortfarande skötte säk i fotbollen innan han fick sparken efter den mtchen
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,

One man does not simply "dömma ut Djurgården"

Brase yourself - The Djurgården fans is coming
ciirree
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av ciirree »

Tänkte mer om någon kunde ge mig en liten recap av vad som startade allting och varför. Klacktråden är liksom 588 sidor lång!
medu82
Säsongskort: Ja

Inlägg av medu82 »

ciirree skrev:Tänkte mer om någon kunde ge mig en liten recap av vad som startade allting och varför. Klacktråden är liksom 588 sidor lång!

398 ;)
Men förstår vad du menar, är inte insatt i det hela men läste en recap i den tråden.
Tror det var runt sida 200 (nångång i slutet av september början av augusti tidsmässigt)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Rolv

DIF-säk

Inlägg av Rolv »

medu82 skrev:
ciirree skrev:Tänkte mer om någon kunde ge mig en liten recap av vad som startade allting och varför. Klacktråden är liksom 588 sidor lång!

398 ;)
Men förstår vad du menar, är inte insatt i det hela men läste en recap i den tråden.
Tror det var runt sida 200 (nångång i slutet av september början av augusti tidsmässigt)
Tror du kan använda denna länken för lite "bakgrundsinfo". Någon annan får skrika till om detta är "fel".

http://www.jarnkaminerna.se/2012/08/13/ ... if-hockey/
ciirree

Inlägg av ciirree »

Tack ska ni ha, ska checka lite :)
Skriv svar