Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
minalman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av minalman »

promannen skrev:Ny tränare nu...lite försent men ändå. Våra så kallade målskyttar i Saviano och Johner skapar inte så jävla mycket heller.
Två backmål. Det säger ju en del.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
kaminor

Inlägg av kaminor »

Han har ingen pondus direkt, den där Zabel. Tråkigt.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Jim Morrison skrev:Kan du stå upp mot Lusth eller Tony? Han snackar ju skit om dina spelare mitt framför dig?!
Ja, det var märkligt. Säg åt honom att hålla käften eller nått. "ehhh jag kommenterar inte.."

Vafan, det är knappast nobelfesten vi håller på med. Det är en fajt mellan män, ut med känslorna för fan.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jim Morrison skrev:Kan du stå upp mot Lusth eller Tony? Han snackar ju skit om dina spelare mitt framför dig?!
Jag stängde av, vad sa Lusth?
Heinrich

Inlägg av Heinrich »

minalman skrev:Tänk att Zabel erkänner att vi underskattade Malmö inför sista. För det var i princip det han sa, att ingen riktigt ville göra jobbet.
Om dom hade coachat med dom rätta för dagen så kanske det hade gått vägen.
Nu måste Zabel och Nyman sluta spela spelare som inte har rutin och egenskaperna som gör att dom klarar av ett allsvenskt spel och bra motstånd i kritiska lägen.

Challe bör utnyttja den här tiden som är kvar nu till uppehållet att leta reda på någon som kan leda laget uppåt i tabellen.
Användarvisningsbild
4.9.5

Inlägg av 4.9.5 »

Vill jämföra laget med ett bygge, zabel är arbetsledaren, bygget ligger efter tiden och inga av det planerade del projekten är färdiga, visst man kan gnälla att arbetarna gör fel men det är arbetsledarens jobb att se till att bygget går dom det ska oavsett, uppenbarligen klarar inte arbetsledaren av det och då måste han bytas ut

skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,

One man does not simply "dömma ut Djurgården"

Brase yourself - The Djurgården fans is coming
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

ciirree skrev:
Samma sak som vanligt.

Smutskastar motståndarspelare och hävdar att hans egna inte gör någonting. Lika skev världsbild som vanlig.
25/4-2025
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

ciirree skrev:
Lusth stod och bröstade upp sig och garvade i princip bort Liffiton-situationen och kallade Lofquist för filmare och diverse grejer. Du kan ju föreställa dig. Tony verkade inte våga säga emot.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
1962FenderStrat

Inlägg av 1962FenderStrat »

Isabo skrev:
1962FenderStrat skrev:
Isabo skrev:alltså jag vaknade verkligen just upp från köksgolvet och det ligger saker utspridda överallt
klass.

beskriv mer utförligt.
Papperskorg, stol, tvättkorg i köket. Sopborste och sopskyffel ligger i hallen. Djurgårdströja i ett hörn. Allmänt skräpigt. Men lyckligtvis inte värre än så. TVn kunde säkerligen ha åkt också.

För att sammanfatta med ett ord: "Sopa."

Kasta in TV:n genom Christer Gardells fönster.
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Jim Morrison skrev:
ciirree skrev:
Lusth stod och bröstade upp sig och garvade i princip bort Liffiton-situationen och kallade Lofquist för filmare och diverse grejer. Du kan ju föreställa dig. Tony verkade inte våga säga emot.
Är väl ingen idé att skämma ut sig. Rent spontant kan man ju känna att Lusth är en av de vidrigaste tränarna i hela ligan. Han gör samma sak mot alla lag, så fort det blir en situation snackar han bort den för sig själv och hävdar att motståndarna alltid är så mycket värre. Det blir bara pinsamt.
25/4-2025
Praetori

Re: Sv: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Praetori »

Örebroarn skrev:Var fruktansvärt förbannad för en månad sen men nu inser jag att laget inte är bättre än så här. Malmö är faktiskt om de inte underpresterade så mycket seriens klart bästa lag. Bättre än Bik Bok. Vi kan inte deppa ihop totalt idag. Fanns faktiskt två fantastiska perioder att glädjas åt. Om vi kan spela så fast tre perioder mot Oskarshamn blir det seger.
Laget är precis så bra som de var under första och andra perioden. Kanske till och med bättre. Det som saknas är mental stabilitet och lite skägg. Erfarenhet kan vi eventuellt värva oss till i en kedja eller så men laget måste härdas genon att lira. Annars kan vi lika bra börja sälja trottoarer och få smisk mot LHC med 7-1 istället.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori

Re: Sv: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013

Inlägg av Praetori »

förevigtdjurgården skrev:
Jim Morrison skrev:
ciirree skrev:
Är väl ingen idé att skämma ut sig. Rent spontant kan man ju känna att Lusth är en av de vidrigaste tränarna i hela ligan. Han gör samma sak mot alla lag, så fort det blir en situation snackar han bort den för sig själv och hävdar att motståndarna alltid är så mycket värre. Det blir bara pinsamt.
Typisk Red Hawkare mao.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jim Morrison skrev:
ciirree skrev:
Jaha okej.. ja han gjorde samma sak när Kesä tacklade in KHK spelare med huvudet före i sargen, men Janne Karlsson sa emot! Det var Janne de..
difrobban

Inlägg av difrobban »

Det luktar 4000 pers på hovet på Fredag, snark.. Barn!
DIF!
Användarvisningsbild
DIFference

Inlägg av DIFference »

sensei skrev:
DIFference skrev:
sensei skrev:
DIFference skrev:
förevigtdjurgården skrev: "nästa match, jag lovar, jag kommer slå av dig huvet."

Sammanfattar väl allting rätt bra.
Borde polisanmäla aset.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Absolut. Fan vad mycket roligare hockey skulle vara om alla matcher var snälla och gosiga istället,

Absolut inte. Helt irrelevant. Men mordhot är inte ok någonstans. Han är sjuk.

Jaja. Om det är vad någon råkade säga i ett bråk du kommer minnas från detta och tycker är mest "relevant", så kör på det och ring polisen då.
Sa jag någonstans att JAG tänkte anmäla det?

Råkade säga, spelar ingen roll.

Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Skriv svar