Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Hahah, låta oss bli våldtagna och överkörda utan att visa minsta ilska, bara ta emot.
När Malmö ligger under tar dom till alla medel för att vända, tar ett matchstraff genom att sänka våra spelare, tydligen ett lyckat koncept.
Jävla fjantar i vitt..Ispronsessor hela högen.
Jocke-slowmotion måste spelat hela matchen, kasta in honom när vi ligger under måste vara det ofarligaste man kan göra.
När Malmö ligger under tar dom till alla medel för att vända, tar ett matchstraff genom att sänka våra spelare, tydligen ett lyckat koncept.
Jävla fjantar i vitt..Ispronsessor hela högen.
Jocke-slowmotion måste spelat hela matchen, kasta in honom när vi ligger under måste vara det ofarligaste man kan göra.
Spela fult
Frustrationen är inte nådig just nu. Allt ser ju så jävla bra ut fram till vår time-out, som i sig är helt klockren. Sen kommer det ju som ett brev på posten en total islossning för laget som inte hade gjort mål på typ 10 perioder. Kände på mig det.
Känner inte riktigt att jag vill klandra laget. En helt ok insats, där oflytet är maximalt i slutet. Även om vi backar hem lite väl mycket, så är det oflyt att matchen får den utgången som den får. Vi hade behövt segern, eller åtminstone poäng, men icke. Blir tungt, fruktansvärt jävla tungt att kunna nå top 3 nu.
Känner inte riktigt att jag vill klandra laget. En helt ok insats, där oflytet är maximalt i slutet. Även om vi backar hem lite väl mycket, så är det oflyt att matchen får den utgången som den får. Vi hade behövt segern, eller åtminstone poäng, men icke. Blir tungt, fruktansvärt jävla tungt att kunna nå top 3 nu.
Re: Sv: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Hade de haft en sämre keeper i kassen hade detta varit klart i andra. Adam gör en dassig match rakt igenom. Hans självförtroende efter en sån här match kan bli en belastning.Degear skrev:Det här har vi sett ofta, man leder, somnar in, vaknar med en torsk i ärslet.
Fatta Djurgården, somna INTE !!!!
Förresten. Vem var det som jinxade matchen?
Skit samma. Bättre lycka nästa gång.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vilken jubelidiot, byt lag din pinsamma medgångare.. DIF förtjänar inte pack som dig.. Du är ungefär lika pantad som tomtarna i klacken som buar ut sitt eget lag såfort de inte går fullt perfekt och som skriker skjut såfort vi kommer in i offensiv zon.. AIK ringde, dom ville ha ditt nummer..Manijock skrev:Lycka är att vara Djurgårdare....
Skämskudde att bli våldtagna av ett lag som så uppenbart är under isen. Klart vi spöade ju Asplöven och Troja. Playoffen är ju praktiskt taget våran!!!
Djurgården äcklar mig mer än någonsin. Satt redan 8 min in i tredje och skrattade över att vi gick i samma fälla som vi alltid gör. Kul också att vi ALDRIG lyckas få till en sån press som Malmö fick här när vi ska ikapp... Vad kan det bero på? Vi som är så in i helvete kassa offensivt? Eller har vi psyken som fjuniga flickor på sin uppkörning?? Bara att välja. Usch vad jag kräks på det här...
Aja, grabbarna skänker oss ett gott skratt åtminstone. PINSAMMA DJURGÅRN!
DIF!
Hur stor blir vår förlustrad nu är frågan! Är väldigt rädd för negativtkval just nu!
Känner med dig men nån gång vänder det även om det inte är den här säsongen. Då får vi jubla igen, tills dess håll dig lugn och bli inte för emotionellt engagerad i dagens lag, ingen av dem kommer ha en tröja i taket direkt.4.9.5 skrev:Om sex minuter passerar tåget mot Sundbyberg järnvägsöverfarten vid huvudsta, jag tackar för mina 25 år men nu är det slut, jag orkar inte mer att leva med den här skammen man får utstå varje dag, lev lyckligt medmänniskor...
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
-
- Säsongskort: Ja
"nästa match, jag lovar, jag kommer slå av dig huvet."DIFference skrev:Vad är Blomqvist för ett äckligt as? Helt jävla blå i ansiktet och psykotisk blick när han fightades med Holmqvist efter signalen.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sammanfattar väl allting rätt bra.
25/4-2025
- ANTECKNINGSBLOCK
- Säsongskort: Ja
Blir bara mer deprimerad när man ser 2006-2010-klipp.
Det första jag tänker på är hur uruselt jävla dåliga vi är samt våran totala död på läktaren.
Men det är ju som bekant kringarrangemanget som orsakar det.
Det första jag tänker på är hur uruselt jävla dåliga vi är samt våran totala död på läktaren.
Men det är ju som bekant kringarrangemanget som orsakar det.
Oj tänk om våra tränare kunde ta i på det där sättet!! Och vid vinst dessutom
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
-
Fruktansvärt, men sånt händer ibland i allehanda idrotter, minns bara vår vändning mot bik förra säsongen från 0-1 till 6-1 på en period, bara ta nya tag
- DIFference
Visst. Men hade aldrig hänt om laget spelat hockey som de ska. Ens om de spelat halvdåligt hade det ej hänt. Men nu spelade de så jävla uselt som bara är möjligt. Någonstans.AdamPickard skrev:Går verkligen att skylla på Reideborn, bara att kolla på målenDIFference skrev:Går inte skylla detta på Reideborn. Pisslaget backar ju hem totalt hela perioden. De vågar inte vinna! För man vinner inte på det sättet!
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Klart att laget ska klandras. Dom viker ner sig.Salas skrev:Frustrationen är inte nådig just nu. Allt ser ju så jävla bra ut fram till vår time-out, som i sig är helt klockren. Sen kommer det ju som ett brev på posten en total islossning för laget som inte hade gjort mål på typ 10 perioder. Kände på mig det.
- Jim Morrison
Sluta se på sport. Nu.4.9.5 skrev:Om sex minuter passerar tåget mot Sundbyberg järnvägsöverfarten vid huvudsta, jag tackar för mina 25 år men nu är det slut, jag orkar inte mer att leva med den här skammen man får utstå varje dag, lev lyckligt medmänniskor...
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
Hade gärna haft en arg jävel i vårt lag med, trött på att se oss bli rövknullade och låta motståndarna hålla på hur som helst....DIFference skrev:Vad är Blomqvist för ett äckligt as? Helt jävla blå i ansiktet och psykotisk blick när han fightades med Holmqvist efter signalen.
Spela fult
Återigen det måste vara Zabels ansvar att dom inte ska klappa ihop - jag har sagt förut och jag säger det igen vi går ALDRIG upp med en matchcoach av Zabels kaliber - Godnatt.