Stänger alltid av ljudet i slutet av matcherna, lackar benet på den där jävla gaptruten.Baggso skrev:Verkligen! Skriker av glädje!minalman skrev:Härligt roligt för viasats kommentatorer!
Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Men uppenbarligen suger vi när vi hamnar på hälarna. Skit samma, jag och alla ser vad som är fel. Det lilla hopp man hade har dött för mig.Magnutz skrev:Det går inte att hålla spelet uppe när för många är allt för rädda att förlora än de är taggade att vinna. Ett nybildat, skört självförtroende brister ikväll. Mycket mycket olyckligt.
Senast redigerad av Tibbe den 2013-12-10 21:32:44, redigerad totalt 1 gånger.
Det här har vi sett ofta, man leder, somnar in, vaknar med en torsk i ärslet.
Fatta Djurgården, somna INTE !!!!
Fatta Djurgården, somna INTE !!!!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Satt igår och kollade på 09/10-klipp vilket gjorde mig sjukt glad när jag tänkte på hur vi en gång hade det. Bra stämning på hovet utan konflikter och inte minst ett lag som presterade.
Idag finns nada. Spelare och ledare i klubben pissar oss i ansiktet totalt, jag är rädd att det aldrig kommer att vända.
Idag finns nada. Spelare och ledare i klubben pissar oss i ansiktet totalt, jag är rädd att det aldrig kommer att vända.
DIF!
2-1 ledning, fem kvar. Time out. "Make it hard". Slutscenario: Kärnvapenkatastrof, 3 mål i baken.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Var så förbannat stolt över lagets insats efter två perioder. Men nu hatar jag varenda jävel.
Avskaffa tre mot tre.
Nej, laget viker ner sig. Inget att snacka om. För många klarar inte av pressen. Vi har "o-hårda" viljor som verkar svaja när det står för mycket på spel.Jim Morrison skrev:Det går väl ändå inte att snacka bort det här Magnus?Magnutz skrev:Det går inte att hålla spelet uppe när för många är allt för rädda att förlora än de är taggade att vinna. Ett nybildat, skört självförtroende brister ikväll. Mycket mycket olyckligt.
Trots en BRA timeout av Tony gör laget precis tvärtom vad han beordrade.
Fan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
Våra killar trodde aldrig på det här. De gnuggade sig i ögonen inför tredje när de såg att det var 0-2 på tavlan och trodde de drömde. De vaknade upp när det hela var över med ett "Vi struntar i resultatet" från Zabel ringande i öronen.
Den käre Tony måste vara sämsta coach i världen att förbereda ett lag som leder inför tredje.
Den käre Tony måste vara sämsta coach i världen att förbereda ett lag som leder inför tredje.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- DIFference
Vad är Blomqvist för ett äckligt as? Helt jävla blå i ansiktet och psykotisk blick när han fightades med Holmqvist efter signalen.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Jim Morrison
Sluta snacka om det där jävla 09/10 nu. Du strör bara salt i såren, förstår du inte det? Vi lever i en annan verklighet nu.Daniel942 skrev:Satt igår och kollade på 09/10-klipp vilket gjorde mig sjukt glad när jag tänkte på hur vi en gång hade det. Bra stämning på hovet utan konflikter och inte minst ett lag som presterade.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helt jävla otroligt.
Om sex minuter passerar tåget mot Sundbyberg järnvägsöverfarten vid huvudsta, jag tackar för mina 25 år men nu är det slut, jag orkar inte mer att leva med den här skammen man får utstå varje dag, lev lyckligt medmänniskor...
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Jim Morrison
Så jävla lustigt när snacket inför säsongen var det totalt motsatta. Att det var en stark grupp med skalle. Något som har sagts flera gånger av mig. Får nog nu erkänna att jag hade fel.Magnutz skrev:Nej, laget viker ner sig. Inget att snacka om. För många klarar inte av pressen. Vi har "o-hårda" viljor som verkar svaja när det står för mycket på spel.Jim Morrison skrev:Det går väl ändå inte att snacka bort det här Magnus?Magnutz skrev:Det går inte att hålla spelet uppe när för många är allt för rädda att förlora än de är taggade att vinna. Ett nybildat, skört självförtroende brister ikväll. Mycket mycket olyckligt.
Trots en BRA timeout av Tony gör laget precis tvärtom vad han beordrade.
Fan.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-12-10 21:33:42, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Daniel942
Vi kan aldrig förbise det som en gång var. Funderar starkt på att klippa ihop en film med glada stunder från DIF Hockey, det behövs som fan just nu.Jim Morrison skrev:Sluta snacka om det där jävla 09/10 nu. Du strör bara salt i såren, förstår du inte det? Vi lever i en annan verklighet nu.Daniel942 skrev:Satt igår och kollade på 09/10-klipp vilket gjorde mig sjukt glad när jag tänkte på hur vi en gång hade det. Bra stämning på hovet utan konflikter och inte minst ett lag som presterade.
Så less.
DIF!
Yes.4.9.5 skrev:Om sex minuter passerar tåget mot Sundbyberg järnvägsöverfarten vid huvudsta, jag tackar för mina 25 år men nu är det slut, jag orkar inte mer att leva med den här skammen man får utstå varje dag, lev lyckligt medmänniskor...