Han som började slåss.pulverapa skrev:För filmning? Menar domaren att han bet sig själv i läppen????Jim Morrison skrev:Lofquist 2 minuter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
It's easier to be an asshole to words than to people
Haha reagerade också på det.. Nog för att man ibland är lite enögd, men please..förevigtdjurgården skrev:Hört från Malmös bås: "Hur fan kan han få matchstraff?!".
Domaren har själv satt sig i en taskig situation genom att inte stävja malmös smutsiga spel från början, dom har ju från minut 1 varit ute för att försöka få dif ur balans genom gruff efter i princip varje avblåsning.
Osportsligt mottagande av stryk åker han för kanske?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Korrekt.ciirree skrev:Bra domslut endå. Det var endå Lofquist som började, så en 2a där är jämt tycker jag!
- Jim Morrison
Lofquist fullföljde en lös puck precis framför målvakten och åkte sedan på en rak höger av Liffiton så han åker i isen. Hur menar ni?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kanske domarn hittar en roughing när han blir påknuffad bakifrån rätt in i malmöspelare framför målet... vad vet jag.Jim Morrison skrev:Lofquist fullföljde en lös puck precis framför målvakten och åkte sedan på en rak höger av Liffiton så han åker i isen. Hur menar ni?
25/4-2025
Han är för lång, spelar ingen roll. Står man framför mål och är så där stor så tror ju domarna att man slåss..Jim Morrison skrev:Lofquist fullföljde en lös puck precis framför målvakten och åkte sedan på en rak höger av Liffiton så han åker i isen. Hur menar ni?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Lofquist trycker deras killen först i ryggen. Inget jättefult men tillräckligt för en 2:aJim Morrison skrev:Lofquist fullföljde en lös puck precis framför målvakten och åkte sedan på en rak höger av Liffiton så han åker i isen. Hur menar ni?
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- Jim Morrison
Saviano... Kom igen nu grabben. Häng med.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helvete vilket dåligt PP. Vakna nu annars sitter snart 1-1.
-
Men han har ju en kille i ryggen som trycker på...? Aja, jag vet inte.Taskman skrev:Lofquist trycker deras killen först i ryggen. Inget jättefult men tillräckligt för en 2:aJim Morrison skrev:Lofquist fullföljde en lös puck precis framför målvakten och åkte sedan på en rak höger av Liffiton så han åker i isen. Hur menar ni?
25/4-2025
Haha Saviano var verkligen ute och cykla där.
-
-
Bättre PP nu tack. Nu får vi "chansen direkt"
25/4-2025