Axel_K skrev:X NILS ANDERSSON MÅSTE BRINNA HAN KAN INTE SKJUTA, PASSA ELLER ÅKA SKRIDSKOR!!
Tycker vi spelar bra, Malmö öppnar starkt men de kommer tappa snart.
Vilket skämt med denna häxjakt på Nisse. För fan, har Nisse knullat era brudar eller vad är det? Nisse är bästa back återigen. Och där gjorde han mål också. Släng skit på de som ska ha det istället. Holm och Lofquist är säkerhetsrisker. Fy fan undrar ju om en del Djurgårdare har sett hockey någonsin innan Mandela kola vippen.
Man tycker ju att forumet borde ha lärt sig att känna igen ironi vid det här laget. Kolla inlägget ovanför mitt.
Jag gillar Nils, han är vår bästa back hittills. Mitt inlägg kan väl tolkas lite som en anti-jinx (Nils gjorde ju faktiskt mål efter jag skrev det!)
Axel_K skrev:X NILS ANDERSSON MÅSTE BRINNA HAN KAN INTE SKJUTA, PASSA ELLER ÅKA SKRIDSKOR!!
Tycker vi spelar bra, Malmö öppnar starkt men de kommer tappa snart.
Vilket skämt med denna häxjakt på Nisse. För fan, har Nisse knullat era brudar eller vad är det? Nisse är bästa back återigen. Och där gjorde han mål också. Släng skit på de som ska ha det istället. Holm och Lofquist är säkerhetsrisker. Fy fan undrar ju om en del Djurgårdare har sett hockey någonsin innan Mandela kola vippen.
Jag är ganska säker på att hans inlägg var ironiskt mtp mitt inlägg precis innan..