Har inte med någonting att göra egentligen, men är det bara jag som tycker att den här huvudkommentatorn alltid är fullständig katastrof? Så otroligt icke-behaglig att lyssna på.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Har inte med någonting att göra egentligen, men är det bara jag som tycker att den här huvudkommentatorn alltid är fullständig katastrof? Så otroligt icke-behaglig att lyssna på.
Jim Morrison skrev:Har inte med någonting att göra egentligen, men är det bara jag som tycker att den här huvudkommentatorn alltid är fullständig katastrof? Så otroligt icke-behaglig att lyssna på.
Han älskar allt som inte är DIF. Och har fingertoppskänsla som en Atlant-ångare. Vill muta men då blir det ju fan så trist.
Han älskar allt som inte är DIF. Och har fingertoppskänsla som en Atlant-ångare. Vill muta men då blir det ju fan så trist.
Förknippar honom för mycket med Allsvenskan, bönder och snusbröl.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Morwin skrev:Vafan hat Malmö pp eller? kommer för fan inte ens ut med pucken.
Sent from my C6603 using Tapatalk
Dom har fortfarande hemmaplan, det är väl klart som fan att dom kommer ha stunder av puckkontroll i vår zon? Oavsett hur 'bra' vi ska vara. Eller ska Zabel avgå nu?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-12-10 19:14:56, redigerad totalt 1 gånger.
Morwin skrev:Vafan hat Malmö pp eller? kommer för fan inte ens ut med pucken.
Sent from my C6603 using Tapatalk
Dom har fortfarande hemmaplan, det är väl klart som fan att dom kommer ha stunder av puckkontroll i vår zon? Oavsett hur 'bra' vi ska vara.Eller ska Zabel avgå nu?
ska väl fan inte få åka runt hur dem vill även om dem är hemma för det gör verkligen inte vi på hemmaplan. Bara förra matchen som vi gjorde det men då var det inget lag Vi mötte.