Djurgårdens IF - Mora IK, 19/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
larzzone

Djurgårdens IF - Mora IK, 19/2 2007

Inlägg av larzzone »

Detta har ju all potential i världen att bli en måstematch med stort M.
Hoppas alla Djurgårdare ute i stugorna möter upp så vi har en klack av rang, samt långsidor som också hänger på! Matchen går ju på hovet, så visst skall vi fylla det? Och bygga upp en såndär kokande stämning som skrämmer slaget ur motståndarna?

För min del är flygbiljett & hotell bokat så inget skall stoppa mig. Inget skall stoppa DIF, men de behöver vårt stöd! Kanske i JK's intresse att göra något?
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Djurgårdens IF - Mora , 19/2 2007

Inlägg av Diffe89 »

larzzone skrev:Detta har ju all potential i världen att bli en måstematch med stort M.
Hoppas alla Djurgårdare ute i stugorna möter upp så vi har en klack av rang, samt långsidor som också hänger på! Matchen går ju på hovet, så visst skall vi fylla det? Och bygga upp en såndär kokande stämning som skrämmer slaget ur motståndarna?

För min del är flygbiljett & hotell bokat så inget skall stoppa mig. Inget skall stoppa DIF, men de behöver vårt stöd! Kanske i JK's intresse att göra något?
Jag tror att tredjedelskortet gäller den här matchen, så det lär bli bra drag på Hovet.
Kylskåp

Inlägg av Kylskåp »

114 33 ska försöka mobilisera till matchen och lyckas dom bara till 40-50 % så lär det bli ett skönt drag i Hovet. Själv har jag åkt till Thailand ett par dagar innan och missar hela avslutningen av Elitserien. Men gör mig stolt och sjung DIF till slutspel, grabbar!

Från "Tysken" på 114 33:

"Matchen mot Mora är enligt hockeyns hemsida nästa och dessutom sista matchen för säsongen som spelas på Hovet. Alla poäng är grymt viktiga men 6 poängsmatcherna mot våra direkta konkurrenter är livsviktiga. Vi får bara inte förlora poäng hemma mot Mora.

Skulle vara grymt om vi redan nu köper så många biljetter att klacksektionen utökas. Vi är närmare 500 skribenter här på forumet och om vi startar en hausse genom att köpa biljetter nu och få våra kompisar att köpa biljetter nu, skulle vi kunna starta vår egen 11433 Hovetsatsning.

DIF Hockey behöver oss och det är dessutom riktigt kul att gå på hockey när Hovet är fullsatt.

Det är upp till oss! Vad säger ni?"

Förövrigt: Tredjedelskortet gäller inte till matchen.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Okej, fel av mig. Hoppas i alla fall på bra drag, det är ju Hovet.
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Sista matchen på hovet! Då ska vi fylla stället, det är fan harmoni där!!!
difaren

Biljeter?

Inlägg av difaren »

Nån som vet hur det är på biljettfronten?

Ska nog åka in och köpa mig en imrn...
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

Kennholt skrev:Sista matchen på hovet! Då ska vi fylla stället, det är fan harmoni där!!!
spelas inte kvartsfinalerna på hovet :?:
elr har jag drömt de.. :)
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
difaren

Inlägg av difaren »

dif rules skrev:
Kennholt skrev:Sista matchen på hovet! Då ska vi fylla stället, det är fan harmoni där!!!
Om vi inte stödjer dif tillräckligt på mån. så kanske det inte blir något slutspel!!!!!!

Uppslut!!!!! Nu jävlar :)
larzzone

Inlägg av larzzone »

difaren skrev:
dif rules skrev:
Om vi inte stödjer dif tillräckligt på mån. så kanske det inte blir något slutspel!!!!!!

Uppslut!!!!! Nu jävlar :)
Hålelr med! Kom igen nu Djurgårdare! Nu kör vi! Dags att visa att vi finns!
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

Mycket viktigt!
Bäst i stan!
difaren

Inlägg av difaren »

Ingen som vet något om biljett läget??

Står ju inget om det någonstans
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

SJUKT viktig match, kommer troligtvis betyda skillnaden mellan slutspel och kvalserien.

Så för i helvete, slut upp för vårat lag på måndag.

VI SKA TILL SLUSPEL!!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

När förlorade Mora sist? känns som om det var förra året.
Egentligen är det helt sjukt att detta ihopskrap till lag ska kunna hota DIF efter 55 matcher.

Denna säsong har väl DIF iaf +statistik mot Mora.
Dags för Säcken & Challe att trycka in det budskapet innanför fontanellen på alla DIFspelare inför måndagens match.
DIF MÅSTE gå ut & visa vem som bestämmer redan vid första nedsläpp, ett tidigt Moramål kan bli helt förödande.

Faan, kan inte minnas när DIF spelade en så viktig match senast.

Nu handlar det om DIF:s framtida överlevnad, inte om att håva in ytterliga ett SM-teckan.
Undrar hur Falken, Linkan, Otto, Ronnie.P, T.Johansson & Ölvestad tacklar denna situation.
Ingen av det gamla gardet har ju varit med om något liknande.

Svårt att sova nu......
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Mycket viktig match! Se till att vara på plats. Matchen spelas dessutom på Hovet, vilket kan bädda för bra drag.

Väl mött!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Lee Harvey Oswald skrev:När förlorade Mora sist? känns som om det var förra året.
Egentligen är det helt sjukt att detta ihopskrap till lag ska kunna hota DIF efter 55 matcher.

Denna säsong har väl DIF iaf +statistik mot Mora.
Dags för Säcken & Challe att trycka in det budskapet innanför fontanellen på alla DIFspelare inför måndagens match.
DIF MÅSTE gå ut & visa vem som bestämmer redan vid första nedsläpp, ett tidigt Moramål kan bli helt förödande.

Faan, kan inte minnas när DIF spelade en så viktig match senast.

Nu handlar det om DIF:s framtida överlevnad, inte om att håva in ytterliga ett SM-teckan.
Undrar hur Falken, Linkan, Otto, Ronnie.P, T.Johansson & Ölvestad tacklar denna situation.
Ingen av det gamla gardet har ju varit med om något liknande.

Svårt att sova nu......

Ju mer man vinner desto närmare en förlust kommer man...
Skriv svar