What grinds your gears?
Re: What grinds your gears?
Grannar som tydligen kör grävskopa i sovrummet klockan två på natten.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Återigen irriterar jag mig på twitter och DIF-anhängare. Den här gången är det fjantar som sitter och twittrar och spyr galla över allt och alla kring DIF men väljer att stanna hemma på matcherna i "ren protest".
Hur var det nu, bryr man sig eller bryr man sig inte?
Hur var det nu, bryr man sig eller bryr man sig inte?
- Lee Harvey Oswald
Ja, eller grannar som kl 01:20 först släpar in överbliven räls från Citybanan i vardagsrummet, och sedan sorterar den i olika längdordningshögarIsabo skrev:Grannar som tydligen kör grävskopa i sovrummet klockan två på natten.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja det också.Lee Harvey Oswald skrev:Ja, eller grannar som kl 01:20 först släpar in överbliven räls från Citybanan i vardagsrummet, och sedan sorterar den i olika längdordningshögarIsabo skrev:Grannar som tydligen kör grävskopa i sovrummet klockan två på natten.
- -daniel-
"Rättsstaten" Sverige. Skamligt ibland det här landet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
De dömer Quickt.-daniel- skrev:"Rättsstaten" Sverige. Skamligt ibland det här landet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
Nu var du allt quick i tanken!BOMBOM BOUCHARD skrev:De dömer Quickt.-daniel- skrev:"Rättsstaten" Sverige. Skamligt ibland det här landet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jodu, en god Islay i magen och en vinst i ryggen kan göra susen.-daniel- skrev:Nu var du allt quick i tanken!BOMBOM BOUCHARD skrev:De dömer Quickt.-daniel- skrev:"Rättsstaten" Sverige. Skamligt ibland det här landet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tredomarsystem i en serie som har minst lika mycket fart som SHL SAMT är mer oberäknelig till karaktären. Matcher böljar fram och tillbaka, hejdlöst. Att då ha enbart 3 domare håller inte.
Inför 4domarsystem - allt annat är tragik på hög nivå.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
+1Magnutz skrev:Tredomarsystem i en serie som har minst lika mycket fart som SHL SAMT är mer oberäknelig till karaktären. Matcher böljar fram och tillbaka, hejdlöst. Att då ha enbart 3 domare håller inte.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- SirDIFalot
Man får inte glömma att det bara var något år sedan målkameror infördes i HockeyAllsvenskan. Fatta vilken nivå...Magnutz skrev:Tredomarsystem i en serie som har minst lika mycket fart som SHL SAMT är mer oberäknelig till karaktären. Matcher böljar fram och tillbaka, hejdlöst. Att då ha enbart 3 domare håller inte.
Expert.
Eller hur! Jag tappade hakan när Lückner nämnde detta. Trodde det hade funnits längre.. (2010 tror jag det var)SirDIFalot skrev:Man får inte glömma att det bara var något år sedan målkameror infördes i HockeyAllsvenskan. Fatta vilken nivå...Magnutz skrev:Tredomarsystem i en serie som har minst lika mycket fart som SHL SAMT är mer oberäknelig till karaktären. Matcher böljar fram och tillbaka, hejdlöst. Att då ha enbart 3 domare håller inte.
1. Fortfarande den här jäkla domarnivån, skiter i om "det är samma för alla" den förstör spelet!
2. Att se DIF spela hockey på det här sätet. Vill se bra spel i flertalet matcher i rad. Just nu spelar laget som om det vore 6-7 olika matcher i 1.
2. Att se DIF spela hockey på det här sätet. Vill se bra spel i flertalet matcher i rad. Just nu spelar laget som om det vore 6-7 olika matcher i 1.
2014-04-07, vad hände?
Bondjävlar med Leksandströja på JVM-matcherna.
Jag skulle skämmas. Att ha en klubbtröja är ju bara det en skandal, men att visa upp sig offentligt i en jävla Leksandströja?
Jag skulle skämmas. Att ha en klubbtröja är ju bara det en skandal, men att visa upp sig offentligt i en jävla Leksandströja?