Djurgårdens IF - Timrå IK, 15/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
difaren

Inlägg av difaren »

weeeee då sjöng jag typ rätt =)
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Pinsamt, ett skämt och ett hån mot Micke med en sån uruselt dålig publiksiffra en sånhär dag.
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Användarvisningsbild
odburt
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av odburt »

Jag vill ge en stor eloge till dagens klackledare.
Bra organiserat och då får vi också bra tryck.
difaren

Inlägg av difaren »

Måste bara hålla med dig... ÅÅÅÅÅÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG DJURGÅRN VANN DJURGÅRN VANN... men dommaren sög häst ba**e
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Erik I skrev:Lassila har inte direkt gjort bort sig de här 2 matcherna va? Nån som sett och kan yttra sig v.g. lämnade returer? Vad jag hört har han varit grymt bra iaf.
Han släpper fortfarande returer. Nu har backarna styrt Brynäs och Timrås offensiver i två matcher vilket har gjort att skotten har kommit ifrån "bra" lägen. Han har också varit bra med framförallt spelar backarna grymt bra.
Användarvisningsbild
Caveman
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Erik I skrev:Lassila har inte direkt gjort bort sig de här 2 matcherna va? Nån som sett och kan yttra sig v.g. lämnade returer? Vad jag hört har han varit grymt bra iaf.
Lassila har varit grym...

Men som idag i Globen så åker vissa returer helt oförklarligt rakt ut, och det blir onödigt stökigt kring DIF´s mål.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Hur fan kan det vara en sån dålig publiksiffra denna dag???
difaren

Inlägg av difaren »

Det va en "fin liten" klack iaf se livet från den ljusa sidan..
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

difaren skrev:Det va en "fin liten" klack iaf se livet från den ljusa sidan..

Var det något fel på klacken???

Knappast va, klaga får du nog göra på dom om inte kom, & på kortsidan var det inga problem..
difaren

Inlägg av difaren »

Du missuppfattade mig visst "fin liten" är en fras jag använder när något är raka motsattsen... men jag klandrar dig absolut inte.
Ragge1

Inlägg av Ragge1 »

Sittplats dök inte upp så markant... Vi kunde väl fått ett flertal till på kortsidan men det var bra, bättre än okej.

Kan väl säga att stämningen var väl sisådär första och andra för att i tredje urarta i fantastiskt dunder!
Men som sagt, ska man skapa underbart tryck i Globen i tre perioder MÅSTE man vara mer folk i klacken! Mycket ljud försvinner, till skillnad från Hovet...

Och säga vad man vill om Oleoleola, fantastiskt bra, även om man borde vara fler om man ska köra den "evighetslång". Man orkar inte mer än 5 rundor sen måste man seriöst ta en vila! De e omöjlig att hoppa, klappa.. sjunga throwa halsduken samtidigt.. haha...
Synd att vi inte kunde vara fler på Micke Johanssons dag, vafan vi var väl över 8000 dom senaste matcherna?
Bäst i stan!
difaren

Inlägg av difaren »

Det var ett fantastiskt initiativ av klackledaren att avstanna ole ola för att få alla att hålla hop och sen drog det igång som fan. Nu har man lite mer anledning för att skippa träningen och gå på djurgårn istället... ;)
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Tydligen missförstod jag....

Men när det är lite större matcher så kliver också "större" klackledare in, dom som faktiskt kan lite om DIF & deras sånger....

Men för fan, kör aldrig mer hunden Leif, en sådan stämnings mördare..
Forza DIF

Inlägg av Forza DIF »

Skönt med vinst..

Det var ett rätt bra drag i klacken, MEN, jag tycker att det oftast är fel val av ramsa.. För lite "go", för mycket "mummel"ramsor tycker jag..
bosse_69

åååh vilken match... :P

Inlägg av bosse_69 »

fint att djurgården spelade en bra match! dif hade vilja och visade den genom att vara först i närkamperna. stort plus till djurgårdens målvakt som blev välförtjänat matchens lirare!
Skriv svar