Rögle BK - Djurgårdens IF 6/12 2013
Re: Rögle BK - Djurgårdens IF 6/12 2013
Undra vad oddsen skulle vara att Timmy skulle göra 4 mål. Satsar jag 10 kronor blir jag miljardär om det inträffar?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inne på Daniels linje.
Det här går aldrig.
Alldeles för svår uppgift.
4-1
Det här går aldrig.
Alldeles för svår uppgift.
4-1
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Första gången på plats i Rövleland. Vet inte varför, men ska uppföra mig pubertetiskt likväl. Kvällens alkoholkonsumption avgörs i relation till baklängesmål; två stora stark för varje baklängesmål, ett glas vatten för varje Djurgårdsmål. Jag ska jobba på lördag så DIF får fanimej skärpa till sig.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Fiskmaesen
Rögle - DIF 5-2 (Guter, Lofquist)
Snälla håll oss på forumet uppdaterade om detta. På riktigt jag är allvarlig, denna match du tar mot flaskan är på alla sätt och vis mer underhållande och spännande än hockeymatchen i sig. Jag är t om beredd att göra dig sällskap, det låter vansinnigt roligtLidingö DIF skrev:Första gången på plats i Rövleland. Vet inte varför, men ska uppföra mig pubertetiskt likväl. Kvällens alkoholkonsumption avgörs i relation till baklängesmål; två stora stark för varje baklängesmål, ett glas vatten för varje Djurgårdsmål. Jag ska jobba på lördag så DIF får fanimej skärpa till sig.

Djurgården Hockey, det senaste av dryckesspel
Skämtar du? Lofquist kan inte träffa målet.Fiskmaesen skrev:Rögle - DIF 5-2 (Guter, Lofquist)
Rögle - DIF 5-1 (Guter)
- Nummer19
9-0
Avgå.
Avgå.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det slutar 1-4.
Sören, Johner, Sören, Ljungh
Sören, Johner, Sören, Ljungh
Hahah fantastiskt.Lidingö DIF skrev:Första gången på plats i Rövleland. Vet inte varför, men ska uppföra mig pubertetiskt likväl. Kvällens alkoholkonsumption avgörs i relation till baklängesmål; två stora stark för varje baklängesmål, ett glas vatten för varje Djurgårdsmål. Jag ska jobba på lördag så DIF får fanimej skärpa till sig.
Vi leder med 2-0 när det är 3min kvar. Tyvärr slutar vi spela och släpper in 2 snabba puckar. Sen vinner vi på övertid då vi spelar ut dom efter noter.
-
Otäckt bekant, men väl pessimistiskt.Tibbe skrev:Vi leder med 2-0 när det är 3min kvar. Tyvärr slutar vi spela och släpper in 2 snabba puckar. Sen vinner vi på övertid då vi spelar ut dom efter noter.
Uddamålsvinst 3-4 sista målet 16 min i tredje, vore rart!
-
2 stora glas Jack Daniel's borde lindra de smärtsamma timmarna ikväll då man sitter och stirrar in i skärmen med apatisk blick och beskådar Djurgården ta sig an ett gäng danskar från Hässleholm.
Skulle vilja se Krüger i PP.
Skulle vilja se Krüger i PP.
- Lidingö DIF
Absolut. Det blir liverapportering direkt ifrån det potentiella förfallet. Börjar det dock urarta på resultattavlan så kommer jag nog lägga ned. Vill inte riskera en klockren "ban" när jag utrycker min frustration full som ett vårdike i nån glorifierad bingohall i Skåne.Manijock skrev:Snälla håll oss på forumet uppdaterade om detta. På riktigt jag är allvarlig, denna match du tar mot flaskan är på alla sätt och vis mer underhållande och spännande än hockeymatchen i sig. Jag är t om beredd att göra dig sällskap, det låter vansinnigt roligtLidingö DIF skrev:Första gången på plats i Rövleland. Vet inte varför, men ska uppföra mig pubertetiskt likväl. Kvällens alkoholkonsumption avgörs i relation till baklängesmål; två stora stark för varje baklängesmål, ett glas vatten för varje Djurgårdsmål. Jag ska jobba på lördag så DIF får fanimej skärpa till sig.![]()
Djurgården Hockey, det senaste av dryckesspel
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Det blir 6-1, samtliga mål insläppta av en fladdrande Wesslau
Losing all hope was freedom.