Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Är Tony Zabel kvar dom tränare nästa match stannar jag fan hemma, orkar inte stressa hem från Västerås för och bli våldtagen stup i kvarten
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Jag är fan böjd att hålla med. Hardy höll ihop ett lag som redan börjat ruttna.Janos skrev:Med Hardy hade vi aldrig åkt ur.4.9.5 skrev:Sanningen ska fram, han är Påväg att göra en Hardy, en Mp, han måste bort NUÖrebroarn skrev:Lite högre nivå va? En sak att kritisera spelet och hur spelarna spelar men vi kanske inte ska kalla vår coach för horunge.Challen skrev:Om inte horungen zabel avgår så kan dom lika lägga ner den här föreningen. Överbetalda jävla snorungar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kraven som ställs på en spelare i DIF-tröjan är högre än någon annan. Klart som fan det sätter sig i hjärnan på såväl spelare som tränare. Antingen kommer själförtoendet med tiden eller så måste vi ner på den absoluta botten där mesta-mästarna på allvar är bortspolat ur hockeysveriges kollektiva medvetande. Oavsett hur kasst vi spelat matchen innan så går motståndarna in med den mentala bilden av att det är DIF de möter och våra grabbar känner exakt samma sak.
Sveriges bästa publik dock!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Tror han kanske gjort en "Hannula" med någon i lagets fruar för annars fattar jag inte varför han inte får spela.ciirree skrev:Och helt seriöst det här med Krüger egentligen, när det går så jäkla dåligt att ingen i laget vill spela hockey, så får han fortfarande sitta på bänken, man har inte ens testat honom efter att han varit utlånad! När inte ens Saviano, Johner eller J Eriksson syns längre så kanske man ska låta killen spela!
Hardy förvandlade också ett förväntat bottenlag till Sveriges näst bästa hockeylag! Många tippade faktiskt oss utanför slutspel 09/10
Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Haha, Bagdad Bob jobbar på hemsidan.Vikas skrev:Välspelande Djurgården nådde inte fram - http://www.difhockey.se/artikel/2949/
Härligt förskönad titel, difhockey.se
Snark. Zabel. Vilket skitsnack i intervjun. Orkar inte.
Håller med. Han pratar mest en massa dynga.kaminor skrev:Snark. Zabel. Vilket skitsnack i intervjun. Orkar inte.
Vad sa han?kaminor skrev:Snark. Zabel. Vilket skitsnack i intervjun. Orkar inte.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ärligt talat såg han väldigt uppgiven ut,oroväckandebastis7 skrev:Vad sa han?kaminor skrev:Snark. Zabel. Vilket skitsnack i intervjun. Orkar inte.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Helt seriöst det här med att pressen är större att spela i DIF tror jag inte ett dugg på. Spelarna i DIF känns knappt igen på stan. De kan gå på stan som vilken svensson som helst. de behöver inte prata hockey mer än runt hovet. Så stort är inte hockey här i sthlm.
Är man spelare i säg Bofors, Rögle, karlskrona eller timrå tex. Alltså från små hålor så vet alla vem man är och man är kändis på ett annat vis. Där får man snacka hockey varje dag med folk på stan osv. Där är spelarna de största kändisarna i stan. Tror de faktiskt har större press på sig. Kanske inte just i själva matchsituationen men i det vardagliga livet.
Är man spelare i säg Bofors, Rögle, karlskrona eller timrå tex. Alltså från små hålor så vet alla vem man är och man är kändis på ett annat vis. Där får man snacka hockey varje dag med folk på stan osv. Där är spelarna de största kändisarna i stan. Tror de faktiskt har större press på sig. Kanske inte just i själva matchsituationen men i det vardagliga livet.
Sv: Re: Djurgårdens IF - Södertälje SK 25/11 2013
Kan han ha fått ett ultimatum, vinn eller försvinnBaronVonDif skrev:Ärligt talat såg han väldigt uppgiven ut,oroväckandebastis7 skrev:Vad sa han?kaminor skrev:Snark. Zabel. Vilket skitsnack i intervjun. Orkar inte.
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
Faktiskt jävligt sant!mb81 skrev:Helt seriöst det här med att pressen är större att spela i DIF tror jag inte ett dugg på. Spelarna i DIF känns knappt igen på stan. De kan gå på stan som vilken svensson som helst. de behöver inte prata hockey mer än runt hovet. Så stort är inte hockey här i sthlm.
Tvåa på bollen!Malto skrev:Haha, Bagdad Bob jobbar på hemsidan.Vikas skrev:Välspelande Djurgården nådde inte fram - http://www.difhockey.se/artikel/2949/
Härligt förskönad titel, difhockey.se