Vi äger två tredjedelar av matchen. De äger tredjedelen framför bägge målburarna.Steelmountain skrev:Man blir lite orolig när man hör att herr zabel tycker vi äger matchen....
Tony Zabel
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tony Zabel
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Re: Tony Zabel
Spelmässigt äger vi absolut ingenting. Zabel tycker vi ligger på bana spelmässigt...då har han inga större krav...
- SirDIFalot
Behövs inte så många skott för att vinna mot DIF när det blir fullständigt livsfarligt bara man kastar en ströpuck mot målSirDIFalot skrev:Dom hade sju skott dom första två perioderna....
- SirDIFalot
Det hade väl inte med saken att göra.Vikas skrev:Behövs inte så många skott för att vinna mot DIF när det blir fullständigt livsfarligt bara man kastar en ströpuck mot målSirDIFalot skrev:Dom hade sju skott dom första två perioderna....
Expert.
Göte:
Jag fyller på dina femmor med hur jag tycker att man skall ställa upp med backar bakom dina uttagna kedjeformationer :
1:a Guter J.Eriksson Hagelin
Andersson - Lidström (Lidström är bättre i defensiven än Nisse)
2:a Saviano Johner Ahlen
Lofqvist - Holm (Holm bättre i defensiven än Sam)
3:e Sörenssen Holmqvist Ljung
Pettersson - Arnesson( Arnesson behöver starkt stöd för att hitta tillbaka till formen)
4:e Eriksson Sundberg Heinerö
Norell (inte riktigt 100% än efter skadan)- Falk (svacka just nu- behöver en nystart)
1:a och 2:a blir PP femmor
Hur hade ni andra "experter" satt upp dom?
Är ingen expert!
Jag fyller på dina femmor med hur jag tycker att man skall ställa upp med backar bakom dina uttagna kedjeformationer :
1:a Guter J.Eriksson Hagelin
Andersson - Lidström (Lidström är bättre i defensiven än Nisse)
2:a Saviano Johner Ahlen
Lofqvist - Holm (Holm bättre i defensiven än Sam)
3:e Sörenssen Holmqvist Ljung
Pettersson - Arnesson( Arnesson behöver starkt stöd för att hitta tillbaka till formen)
4:e Eriksson Sundberg Heinerö
Norell (inte riktigt 100% än efter skadan)- Falk (svacka just nu- behöver en nystart)
1:a och 2:a blir PP femmor
Hur hade ni andra "experter" satt upp dom?
Är ingen expert!
Hejdå, tack för inget.
Nu ska han bort!
Skitnack! Enda alternativet är ytterligare en coach som kan skrika till. En ny behöver vi knappast.. Vem ska då rädda oss? Det är keeper vi behöver, en sjukt stabil sådan.bastis7 skrev:Nu ska han bort!
Wikegård hade varit ett alternativ dock. En man med temperament! Men skulle han välja att göra en tränar-comeback i DIF? Knappas!
Säg någon annan som är rätt man för jobbet? Säcken är INTE det i alla fall..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Sv: Tony Zabel
Säsongen är körd, så är det. Antingen behåller man Zabel och tar in en ny coach nästa säsong, eller så petar man honom och ersätter med Lückner. Jag ser ingen annan än Lückner just nu...
Re: Sv: Tony Zabel
Jag är helt med på Lückner!pulverapa skrev:Säsongen är körd, så är det. Antingen behåller man Zabel och tar in en ny coach nästa säsong, eller så petar man honom och ersätter med Lückner. Jag ser ingen annan än Lückner just nu...
Andspe skrev:Skitnack! Enda alternativet är ytterligare en coach som kan skrika till. En ny behöver vi knappast.. Vem ska då rädda oss? Det är keeper vi behöver, en sjukt stabil sådan.bastis7 skrev:Nu ska han bort!
Wikegård hade varit ett alternativ dock. En man med temperament! Men skulle han välja att göra en tränar-comeback i DIF? Knappas!
Säg någon annan som är rätt man för jobbet? Säcken är INTE det i alla fall..
Skitsnack! Finns flera tränare som är lediga som skulle göra ett mkt bättre jobb än Zabel! Säcken är en av dem!
Sv: Tony Zabel
Lückner måste ju ha en klausul i sitt kontrakt med Viasat... Han kan mycket om HA och kanske vet en hel del om motståndarna också. Zabel skiter ju i vilka vi möter, han sa ju typ det inför tredje.
Tony Zabel
Tycker synd om Z. Han måste lära sig att ha lite distans, annars tycker ingen det är kul och han mår bara dåligt själv.