hardrocker35 skrev:Aftonbladet tippar 6-4 till DIF
Inte bra att aftonbladet tippar Djurgårds vinst, det har hänt allt för ofta att när dem tippar vinst så blir det ofta förlust, men det ska f-n inte hända idag för idag är det våran dag, dagen då den kanske störste av dem alla ska HYLLAS!
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Remy Lebeau skrev:Hm, verkar inte bli ens runt 10 000 i dag. Fortfarande gott om biljetter enligt ticnet. En riktig skandal är vad det är om det inte är åtminstone 10 000 som hyllar Micke.
Remy Lebeau skrev:Hm, verkar inte bli ens runt 10 000 i dag. Fortfarande gott om biljetter enligt ticnet. En riktig skandal är vad det är om det inte är åtminstone 10 000 som hyllar Micke.
Caveman skrev:Jag tycker att "reklamen" inför denna match varit för dålig, alla har inte tillgång till internet.
T.ex DN nämner ingenting idag, inte ens att det är match?
Tycker också att det hade kunnat vara ännu mer reklam... Det är ju trots allt Micke Johansson som ska hyllas. (Det var ju iofs reklam om matchen och Mickes"galakväll" i Sportbladets papperstidning i förrgår)
Måste lägga in ett sångförslag (saxat från JK forumet):
Sjung nu högt för Micke Johansson
Mesta mästaren, 25
Mesta mästaren, 25
Väl möt i Klacken ikväll!!!
Senast redigerad av Sinkan den 2007-02-15 13:19:12, redigerad totalt 1 gånger.
hardrocker35 skrev:Aftonbladet tippar 6-4 till DIF
Mmm... BajenBladet har full koll som vanligt.
TIK ligger 3:a i minst antal insläppta mål-tabellen, bara MoDo & BIF är bättre.
Så några 6-4 kan vi nog fetglömma.
Tror & hoppas av hela mitt DIFhjärta på en arbets3-1 seger
(3:an i tom bur av "Messias" Bremberg)
Micke "Gud" Johanssons Son...
Ikväll smäller det! ALLA till Globen! Johansson och Linkan skall hyllas på ett magiskt sätt. Det är bara några timmar kvar. Längtar som tusan!
Matchen är också viktig, så stötta lagen i hela matchen nu, gott folk!
Johansson, Johansson,
Micke Johansson.
När han träffar pucken
så blir det mål.
Micke Johansson!
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n