Nyberabb skrev:Säsongskorten släpps senare uppe då globen arenorna byter system och lämnar ticnet till nästa år
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Aha, så pass. Ska de ha ett eget system då eller?
Aeg har ett eget system som dom ska använda på alla sina arenor runt omkring i världen, som äger ju globe arenas så även hockeyn kommer få detta system till nästa säsong
Godnoken skrev:Varför ser jag ingen som klagar på att Bosse hade aik-tröja på sig på råsunda?
Klargör redan nu att jag inte hade något problem med det.
Han har sagt många gånger att det är DIF som gäller för honom, inget annat. Han var bara en av 500 som blev tvingade dra på sig en aiktröja.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Förövrigt gjorde han det bästa av situationen, dvs gömde skiten under dunjackan.
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt folk som inte vill ha han tillbaka p.g.a Den löjliga händelsen, visst alla får väl ha en egen åsikt men..
Hade ju varit en annan sak om han gått ut och sagt att han var aikare.
minalman skrev:Pelle Olsson tar över? Det brukar ju gå sådär när vi värvar från Gefle.
Men den här värvningen stannar ju på bänken direkt, så det blir säkert bra.
Ungefär samma känsla som när vi värvade Jeglertz, MP och Wass. Det gick ju sådär. I Gefle är man nöjda bara man klarar sig kvar. Trodde DIF hade högre ambitioner än så.
Tja!
Tänkte som tidigare nämnt köpa säsongsplåtar till denna säsong och funderar på aktiv sittplats...
Tyvärr så är alla mina polare totalt ointresserade utav sport(och gnagare)...
Så någon som har något tips på vart man ska skaffa platser?
Funderar på aktiv sittplats antingen kurvan mellan södra och västra eller långsida på västra.
Finns det någon som är i liknande sits annars också och är sugen på att skaffa säsongsplåtar?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Lugna ner er lite med negativiteten. Ge Pelle chansen! På riktigt, hur många av er trodde att Högmo skulle lyckas när han kom hit?
Jag tror på Pelle! Väntar med kritiken tills vi har åkt ur cupen och börjat dåligt ännu ett år.
Om Högmo fick jag höra tidigt att han var ansedd som nordens bästa tränare och att han tränat upp Tromsö från ett bottenlag till ett lag som stabilt låg i toppen år efter år. Om Pelle hör man att han har hållt Gefle kvar i allsvenskan flera år i rad och att de spelat tråkig fotboll. Ganska stor skillnad, Pelle är ju helt oprövad i en klubb som DIF, jag trodde att man jagade någon med Högmos meriter.
Givetvis kommer han få chansen, men spontant känns det inte särskilt sexigt. Han får gärna motbevisa mig.