Blanda för fan inte in mig i det hela. Jag har fan i mig fått nog av den här jävla looserklubben nu. Inte en spänn mer från mig eller mitt företag. Jag är väl så jävla skadad från min uppväxt från det flummiga jävla 60 talet att jag på fullt allvar trodde på love, peace and understanding. Men nu fattar jag bättre, det är hate, war and missunderstanding som gäller och får värden att gå i rätt riktning. Fan vad skönt att få vara en del av alla haters på nätet.
SkönaDjurgårn skrev:Stämmer förresten publiksiffran idag? Jag hade gissat på 3k.
Märkligast idag: domaren (den döda punkten) som fick dåligt samvete av att ha varit ivägen och valde att fullt medvetet sparka pucken ur zon. Aldrig sett förut.
Roligast idag: killen som "tappade det" i klacken i tredje perioden, hahaha, så grym.
Det här skulle jag vilja höra mer om.
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
SkönaDjurgårn skrev:Stämmer förresten publiksiffran idag? Jag hade gissat på 3k.
Märkligast idag: domaren (den döda punkten) som fick dåligt samvete av att ha varit ivägen och valde att fullt medvetet sparka pucken ur zon. Aldrig sett förut.
Roligast idag: killen som "tappade det" i klacken i tredje perioden, hahaha, så grym.
minalman skrev:Om du med loosergäng menar ett gäng som alla vinnarskallar lämnar och där alla nykomlingar blir loosers förstår jag din inställning mr. Luke.
Nä du Mr. minalman nu är det det här som gäller för mig
Åt helvete med allt och alla! Jag har äntligen fattat vad som gäller. Fan skall stödja ett lag som bara skiter i sin supportrar. Haters gonna win, belive me!! We are on the eve of destruction. Fatta det alla.
Jag vill passa på att tacka forumet för att jag äntligen har vaknat!
Jag tror att vi igår klarade av en av de för varje säsong obligatoriska stolpe-ut-matcherna på samma sätt som vi klarade av en av de obligatoriska plattmatcherna i lördags. Hellre nu än i KS i vår, för dit ska vi!
Men gärna mer krigarmentalitet i truppen, som man såg spår av igår.
Vi är faktiskt det enda topplag som sparat på toppformen
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tror att de flesta som känner mig vet var jag står när det gäller Djurgården och att dessa två tidigare inlägg från mig var helt igenom ironiska. Är det nåt jag inte tror på så är det hat. Tvärtom. Det betyder inte att man inte skall kunna kritisera något man upplever som negativt. Men kritik kan vara både positiv och negativ. Min personliga åsikt är att det inte är positivt att bua ut laget från läktare eller twittra en massa könsord och hot på nätet. Jag tror tvärtom det blir kontraproduktivt istället och skadar laget. Och det är det väl ingen på detta forum som vill egentligen. Konstruktiv kritik däremot direkt till spelare och tränare tror jag ger mycket mer. Har du bra konstruktiva idéer tror jag säkert att det går bra att få de framförda till rätt personer.
Vill bara avsluta med att jag självklart kommer att fortsätta att stödja laget på alla vis.
Generna går ALDRIG ur!
Nej jag tror inte heller på att bua eller att köra avgå ramsor under match då gäller full fokus på att försöka stödja laget till seger däremot måste man som säsongare och medlem få uttrycka att man tycker att coachningen av laget är usel och att man önskar en annan inriktning på hur vi ska spela på ett officiellt DIF Forum. Huruvida ledare/spelare läser detta struntar jag i då dom har betalt för att representera DIF och då får dom också tåla kritik när den är berättigad - glöm ALDRIG att det är vi som är grunden för att dom får lön och utan publik så blir Hockey som vilken annan random amatörsport i Sverige...
Folk kan säga vad de vill om Jocke Erikssons spel hittills. Men det var fan inte igår vi hade en sådan taktiker och ledare i laget. Det känns oerhört tryggt.
Mäklaren skrev:Folk kan säga vad de vill om Jocke Erikssons spel hittills. Men det var fan inte igår vi hade en sådan taktiker och ledare i laget. Det känns oerhört tryggt.
Sant. Jag hade hellre sett Jocke som kapten än Timmy. De borde byta och Timmy blir ass.
Mäklaren skrev:Folk kan säga vad de vill om Jocke Erikssons spel hittills. Men det var fan inte igår vi hade en sådan taktiker och ledare i laget. Det känns oerhört tryggt.
Sant. Jag hade hellre sett Jocke som kapten än Timmy. De borde byta och Timmy blir ass.
Också gått i de tankarna en längre tid. Han säger mycket kloka saker den mannen. "C" till Jocke nu!