Hmm. Om Pogge är Hasek mellan stolparna kanske det inte är så jävla udda att vi bara gör 3 kassar?kaminor skrev:Så jävla tråkigt.
Tycker vi gör en bra match i 50 minuter. Ger bort det andra tio i första perioden.
Pogge bäst på plan, utan konkurrens. Vi är ju helt okapabla att göra mål.
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bra att du alltid hittar ljusglimtar.Magnutz skrev:Hmm. Om Pogge är Hasek mellan stolparna kanske det inte är så jävla udda att vi bara gör 3 kassar?kaminor skrev:Så jävla tråkigt.
Tycker vi gör en bra match i 50 minuter. Ger bort det andra tio i första perioden.
Vad som behövs,
Ny tränare
3 nya backar
Ett gäng forwards,
Lite vinnarmentilatet
Mindre dif incest bland ledare och styrelse
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Ny tränare
3 nya backar
Ett gäng forwards,
Lite vinnarmentilatet
Mindre dif incest bland ledare och styrelse
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
- Jim Morrison
Varenda målvakt är jättebra mot oss. Det måste bero på annat. Det finns inte så många bra målvakter i den här serien.Magnutz skrev:Hmm. Om Pogge är Hasek mellan stolparna kanske det inte är så jävla udda att vi bara gör 3 kassar?kaminor skrev:Så jävla tråkigt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jaha, jag övertalade mig själv att Timrå matchen var bra för våran del, kanske denna förlusten va de också? Känns som att det är väntat när man försöker rida hem serien på kryssmatcher. 1-2 förluster till så vaknar vi sen. Kämpa!
Nja det har ju inte varit några superskott heller direkt. Man blir dessutom lite orolig när spelarna tvingas trixa och vända för att de inte ens känner sig säkra nog på att lägga en backhand in mot kassen. Närvaron framför motståndarkassen var ok men det chansas på tok för lite. Det känns som att man väntar på det perfekta skottet och då hinner det alltid in en motståndare i vägen, speciellt tydligt i PP, frågan är bara om det är en styrning från båset.Magnutz skrev:Hmm. Om Pogge är Hasek mellan stolparna kanske det inte är så jävla udda att vi bara gör 3 kassar?kaminor skrev:Så jävla tråkigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF - Duck Dynasty 3-5.
Det var väl ca 2 minuter som pajade matchen för oss. Trist.
Det var väl ca 2 minuter som pajade matchen för oss. Trist.
Senast redigerad av sthlm19 den 2013-11-18 21:23:50, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Instämmer rörande målvakter, alla framställs som det bästa, kan inte vara så, enkelt.Jim Morrison skrev:Varenda målvakt är jättebra mot oss. Det måste bero på annat. Det finns inte så många bra målvakter i den här serien.Magnutz skrev:Hmm. Om Pogge är Hasek mellan stolparna kanske det inte är så jävla udda att vi bara gör 3 kassar?kaminor skrev:Så jävla tråkigt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Oroande att alla våra lagdelar har så extremt låg lägstanivå att de på egen hand kan förlora matcher åt oss. Antingen är det anfallsspelet, försvarsspelet eller målvaktsspelet. Idag var det målvaktsspelet.
Expert.
Det finns mycket som vi saknar i detta lag tycker jag. Vi får helt enkelt ställa oss in på en lång säsong där vi förhoppningsvis tar en Play off-plats.
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Han är på radio...minalman skrev:Den jag egentligen saknar mest är Otto. Han hade alltid en räv bakom örat en sån här match.
- Jim Morrison
Jag hoppas för allas skull att det är för att vi är ett ungt lag som fortsätter att växa. Se på Örebro förra säsongen. Jag kan se likheter med vår nuvarande säsong.SirDIFalot skrev:Oroande att alla våra lagdelar har så extremt låg lägstanivå att de på egen hand kan förlora matcher åt oss. Antingen är det anfallsspelet, försvarsspelet eller målvaktsspelet. Idag var det målvaktsspelet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tyvärr är hela han värdelös, sorry to say#10 skrev:Nån mer än jag som tycker Nils dragskott är totalt värdelöst?