Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Hur svårt ska det vara att göra mål i 5 mot 5? Herregud.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
hur gör man inte mål där, finns det kurser?
Bra rensat...i PP
Bra rensat...i PP
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-11-18 20:05:00, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sam har nog aldrig träffat mål
Vilket krig bakom mål, jäkla bra jobbat Djurgården. Mycket bättre än insatsen av målvakten även om kommentatorerna får det att låta som att målvakten är bäst i världen.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Vadå? Han skjuter ju jättefort.Glory1 skrev:Sam har nog aldrig träffat mål
Zabel skulle helt klart ha tagit timeout efter 1-2 med tanke på hur darriga vi alltid brukar bli.
Vi tar det här! 3p blir det idag, övertygad!
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Fan Karlskoga är bra på att grisa, det måste man ge dem.
Tycker vi spelar bra men jag missade å andra sidan första perioden.
När det gäller mål så är det frustrerande men det är så det är i hockey. Rätt vad det är så släpper det.
Tycker vi spelar bra men jag missade å andra sidan första perioden.
När det gäller mål så är det frustrerande men det är så det är i hockey. Rätt vad det är så släpper det.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Näe, jag måste tyvärr hålla med... det tog ung. 5 matcher sen började jag undra hur det verkligen var med Mr NHL-slapshot och hans målsinne... fick massa skit för att man inte älskade Sam men nu börjar nog fler inse att han träffar ju för fan aldrig ens i närheten av målet!Glory1 skrev:Sam har nog aldrig träffat mål

Hoppas mannen kommer igång, vi behöver bra backar som kan måla från blå och just nu är det borderline en (Nisse) som klarar den rollen! (som iof inte gör mkt mål men hans skott/passar ger ju iaf något mer än ett hål i plexit).
Senast redigerad av captcash den 2013-11-18 20:07:05, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Ljungh.... Hur träffar du skridskon där 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sam påminner om Kennholt. Han träffade heller aldrig mål.Glory1 skrev:Sam har nog aldrig träffat mål
- Lee Harvey Oswald
Så, nu har vi missat 7-8 bra lägen, snart får BIk en chans (samma som mål)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kom igen nu Djurgården. POWERPLAYMÅL!!! HEJA HEJA DJURGÅRDEN!
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kämpa grabbar, det är fan inte lätt mentalt just nu.
Säg den glädje som varar
Jag var ironisk om du inte fattade det? Just på grund av de jag skrev i början innan matchen!Jim Morrison skrev:Men... Vårt försvar har sett bra ut. Det är dom två senaste matcherna det har varit under all kritik. Vi har inte kunnat göra mål i 5 mot 5 under hela säsongen. Vilket problem ska man lösa?ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?