Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Asså, den där kommentatorn, hoppas nåt slukhål tar honom.
Låter alltid som det går för honom vid varje mål DIF släpper in, som om det va CCCP BIk gjorde mål på
Fy fan vad sköra vi är, så oerhört känsliga, total kross spelmässigt första 8-9.
Sedan är man totalt paralyserade, vill inte ens delta.
Stackars ängsliga pojkar som signade för DIF, det är ingen förening för mentalt klena
Låter alltid som det går för honom vid varje mål DIF släpper in, som om det va CCCP BIk gjorde mål på
Fy fan vad sköra vi är, så oerhört känsliga, total kross spelmässigt första 8-9.
Sedan är man totalt paralyserade, vill inte ens delta.
Stackars ängsliga pojkar som signade för DIF, det är ingen förening för mentalt klena
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Jim Morrison
Men... Vårt försvar har sett bra ut. Det är dom två senaste matcherna det har varit under all kritik. Vi har inte kunnat göra mål i 5 mot 5 under hela säsongen. Vilket problem ska man lösa?ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Du får tugga på. Tio poster till i den här tråden från dig så vänder det. Kriga nu.ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
Född till sportchef.
Väldigt lite aktivitet här när DIF gör mål men desto mer när vi släpper in. Tycker spelet ser betydligt mycket bättre ut än de senaste matcherna. Dom jobbar ju iaf idag!
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Första 10 var bra. Brunkarna tacklade ju....
Det enda med Djurgården som imponerar på mig dessa dagar är fansen. Hade laget bara en uns av den passion, glöd, gläde och ilska som fansen visar så skulle det antagligen se helt annorlunda ut.
Själv orkar jag bara kolla sporadiskt till å från på matcherna.
Själv orkar jag bara kolla sporadiskt till å från på matcherna.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Vad gör horunge domarn? DÖ
Det är väldigt nyanserande kommentatorer, eller?
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Nu ser det iallafall lite bättre ut igen! (förra gången jag sa så gjorde BIK 2 mål på typ 30sec).... :/
Men lågoddsaren är väl ändå tyvärr 3-3 nu och straffar!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
BIK gör minst 2 mål tillcaptcash skrev:Nu ser det iallafall lite bättre ut igen! (förra gången jag sa så gjorde BIK 2 mål på typ 30sec).... :/
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi får hoppas att laget kommer igång.captcash skrev:Nu ser det iallafall lite bättre ut igen! (förra gången jag sa så gjorde BIK 2 mål på typ 30sec).... :/
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka