Timrå IK - Djurgårdens IF 16/11 2013
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF 16/11 2013
Snacka om att Timrås klack låter efterbliven. Det ekar i den tomma hallen. 

Re: Sv: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF 16/11 2013
Det är väl laget förbannade plikt att jobba och ha lite självkänsla för det man gör ocksåförevigtdjurgården skrev:Förstår vad du försöker säga men plötsligt är besvikelsen för stor, finns inte ens glädjande moment i spelet idag. Jag står på Hovet match ut och match in och tvekar inte på att gå alls, står där för Djurgårn. Med det sagt tycker jag absolut inte alltid att det är roligt, jag går för att det är min plikt som säsongskortsinnehavare och Djurgårdare. Jag väntar på bättre tider och längtar till när man kan gå på hockey och berätta för sina barn eller barnbarn eller vadfan det än kan tänkas vara att man minsann var där när det var som mörkast. Man kämpade sig igenom.Andy skrev:Men lösningen är ju inte att vi supportar står och pissar på den våldtagna kvinnanNyberabb skrev:Varje säsong vi inte spelar i elitserien är ett fiasko och att vi ska acceptera sån skit, dej är som att säga art kvinnor ska acceptera att bli våldtagnaMagnutz skrev:Det är så ofantligt onyanserat här att solen slocknar.
Vi tillåter inte genomklappningar - vi ska spela på topp jämt och utan avvikelser. Helt barockt.
Djurgården Hockey går igenom sitt andra stålbad på lika många säsonger med stor rörelse på spelare och även flytt på tränar-sidan. Vi har inte en stabilitet eftersom stabilitet kräver långvarigt lugn.
Sitt ner i båten.
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Alltid Oavsett.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lär inte skickas ett skit tyvärr, ser mer ut som man har fått som uppgift den här säsongen att vara så snälla och vänliga det bara går. Pajaser på hög nivå!android skrev:Ser gärna att Ahlén tar en fight nu för att skicka några signaler. Två matchers avstängning får det vara värt.
Spela fult
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas den här jävla skitföreningen går i konkurs så jag slipper följa skiten.
Avskaffa tre mot tre.
-
Och du ifrågasätter vissa inlägg? Rätt ironiskt.Andy skrev:Eller hur?SirDIFalot skrev:Har inget emot om det rinner iväg lite till nu. Så väckarklockan ringer ordentligt.
Ramlar vi ner i division 3 blir ju allt mycket bättre
25/4-2025
- SirDIFalot
I dagens match alltså.Andy skrev:Eller hur?SirDIFalot skrev:Har inget emot om det rinner iväg lite till nu. Så väckarklockan ringer ordentligt.
Expert.
Spelar väl ingen roll för dig? Du behövde ju ingen motprestation eller hur var det?Andy skrev:Eller hur?SirDIFalot skrev:Har inget emot om det rinner iväg lite till nu. Så väckarklockan ringer ordentligt.

Född till sportchef.
En rimligt förväntan från dessa spelare är väl iallafall att om de ska förlora så kan de väl endå förlora som ett skridskoåkande hockeylag och inte som 20 bambis på hal is som bara åker runt och petar. Det är riktigt dåligt!
Skulle ju vara skönt om de gjorde något för att förändra den sits vi är i. Sen om det är ny tränare eller spelare skiter man vilket i!
Skulle ju vara skönt om de gjorde något för att förändra den sits vi är i. Sen om det är ny tränare eller spelare skiter man vilket i!
- minalman
Klen tröst.....Grimster skrev:Snacka om att Timrås klack låter efterbliven. Det ekar i den tomma hallen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Håller med Sir DIFalot fullt ut.Andy skrev:Eller hur?SirDIFalot skrev:Har inget emot om det rinner iväg lite till nu. Så väckarklockan ringer ordentligt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Varför vinner vi skotten i varje match men förlorar iallafall?
Avskaffa tre mot tre.
Han menar nog att det ska rinna iväg lite till i just den här matchen, precis vad jag också tycker, så man måste agera på något sätt och inte ta med sig 3:dje perioden.förevigtdjurgården skrev:Och du ifrågasätter vissa inlägg? Rätt ironiskt.Andy skrev:Eller hur?SirDIFalot skrev:Har inget emot om det rinner iväg lite till nu. Så väckarklockan ringer ordentligt.
- Andy
mmm - det är ju alltid bra att förlora lite då och då. Det är ju bra att bli överkörda lite då och då... Så att vi inte somnar till.SirDIFalot skrev:I dagens match alltså.Andy skrev:Eller hur?SirDIFalot skrev:Har inget emot om det rinner iväg lite till nu. Så väckarklockan ringer ordentligt.
Själv föredrar jag åren då vi bara vann och vann och vann - DET var en väckarklocka det!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Skönt att man inte har möjlighet att bevittna den här våldtäkten. Ska försöka förtränga att den ens har ägt rum med hjälp av en massa öl ikväll.
- Doyle
Äh, va faan vi slår BIK med 10-0 på Hovet. Vi spar oss lite bara för vad som komma skall (;0))