Timrå IK - Djurgårdens IF 16/11 2013
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF 16/11 2013
Nu kommer matchen bara spelas av i stort sätt, utan någon som helst ilska eller känslor från våra spelare.
Som sagt, tråkigare jävla ishockeylag får man leta efter.
Fortsätt pissa på klubbmärket, dra åt helvete med er!
Som sagt, tråkigare jävla ishockeylag får man leta efter.
Fortsätt pissa på klubbmärket, dra åt helvete med er!
Spela fult
Idag är det fruktansvärt dåligt... ingenting stämmer.
Timrå är mycket bättre än oss på alla plan och leder också mycket rättvist.
Timrå är mycket bättre än oss på alla plan och leder också mycket rättvist.
Lika bra att vi slipper toppstriden. Vi har inte organisationen som klarar av framgång. Det här är det bästa som kunde hända egentligen. Zabel visar förlorarmentaliteten som han uppenbart sprider till spelarna bara genom att sätta en dålig målvakt i kassen två gånger på fyra matcher. Bara för att liksom.. Finns inget underlag till att göra så. Han bara gör det för att han tycker det är roligt. Djurgården behöver ha bort både Challe och Zabel och det illa kvickt. Det här med Djurgårdare på ansvarskrävande poster har gång på gång både i fotboll och hockey bevisat sig vara katastrof.
Som sagt, ni som kritiserar Djurgårdspubliken kan ta er i arslet. JK kan fortsätta skicka ut sina "taggningstexter" om att saker och ting inte är okej, men det är inte hos supportrarna problemet ligger. Det är ett givande och tagande, de senaste tre åren har DIF-publiken gett, gett och åter gett, utan minsta lilla skit tillbaka. Gång på gång har DIF Hockey bevisat att de är värda en Gnaget-publik. Det är inte mycket som krävs från min sida, men man kan åtminstone FÖRSÖKA spela en attraktiv underhållande fartfylld hockey. Men när tränarna uppenbart går ut för att spela på det här sättet så tappar fler än jag sugen.
DIF dödar sin egna publik och jag tror att vi måste gå igenom en Globen-era till för att det ska börja hända saker åt det positiva igen. Tack och hej!
Som sagt, ni som kritiserar Djurgårdspubliken kan ta er i arslet. JK kan fortsätta skicka ut sina "taggningstexter" om att saker och ting inte är okej, men det är inte hos supportrarna problemet ligger. Det är ett givande och tagande, de senaste tre åren har DIF-publiken gett, gett och åter gett, utan minsta lilla skit tillbaka. Gång på gång har DIF Hockey bevisat att de är värda en Gnaget-publik. Det är inte mycket som krävs från min sida, men man kan åtminstone FÖRSÖKA spela en attraktiv underhållande fartfylld hockey. Men när tränarna uppenbart går ut för att spela på det här sättet så tappar fler än jag sugen.
DIF dödar sin egna publik och jag tror att vi måste gå igenom en Globen-era till för att det ska börja hända saker åt det positiva igen. Tack och hej!
Djurgården Hockey-Där män blir pojkar!
Timrå, näst sämst powerplay i serien? - Inte mot Djurgården i alla fall. Suck...
- Jim Morrison
Vi behöver någon som kan tacklas!
...
...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF 16/11 2013
Tacklas så man får utvisningar ja för det är ju bra!!!!!Jim Morrison skrev:Vi behöver någon som kan tacklas!
...
Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jim Morrison skrev:Vi behöver någon som kan tacklas!
...
Vårat samtal för några dagar sedan om en målskytt, om att våra spelare inte kan komma fram när det väl gäller? Ska vi vänta en match till eller börjar du hålla med mig? Vart är Guter?

Det är förståeligt att vi känner ilska och frustration men håll nivån här inne på en juste nivå.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det här håller inte längre. 5 mot 5-spelet är alldeles för dåligt. Det finns ingen lösning på problemet.
Byt tränare och bygg för nästa säsong. Vi ska inte värva in någon ny spelare. Spara de pengarna.¨
Inte Särkijärvi.
Byt tränare och bygg för nästa säsong. Vi ska inte värva in någon ny spelare. Spara de pengarna.¨
Inte Särkijärvi.
Senast redigerad av pulverapa den 2013-11-16 17:21:38, redigerad totalt 1 gånger.
Jim Morrison skrev:Vi behöver någon som kan tacklas!
...
Problemet i svensk hockey är att tacklingar är på väg bort då man åker ut direkt vid minsta lilla.
Det är så löjligt numera att folk knappt vågar tacklar. Ute i Europa åker svenska lag på storstryk numera för vi inte får tacklas. Jävla skämtsport det börjar bli.
Sen att vi spelar som idioter är en annan sak men denna matchen är dålig rakt igenom vi är bara helt värdelösa och har faktiskt inte sett ett rätt än så länge.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Vad fan är detta? Skickade vi upp Nacka HK istället?