Om domaren har satt en så låg nivå så får man fan rätta sig efter det, inte ta till en crosschecking (för det är det faktiskt, om än en lätt sådan) i såna här lägen.Magnutz skrev:Sam knuffar mora-läppen och åker för x-check. Domaren är obegåvad.Vikas skrev:Måste allvarligt vara något fel i huvudet på Lofquist. Ingen kan vara så här korkad.
Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013
Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013
Blev tvungen att ta reda på vem som är domare ikväll..
Peter Lyth heter han visst.
Peter Lyth heter han visst.
Meh... hade det inte varit för 5-3 BP så hade nog min 3-1:a suttit... nu är det bara att gratta alla som tippade X, free money! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är la insatsen tillbaka på krysset!captcash skrev:Meh... hade det inte varit för 5-3 BP så hade nog min 3-1:a suttit... nu är det bara att gratta alla som tippade X, free money! :/

DOmaren släppte precis tre eller fyra rätt grova spelförstörande förseelser av mora-killar. Helt jävla odugligt. De bara MÅSTE utbilda fler och bättre domare samt genast ordna 4-domar-system. Jag blir bara nedstämd av denna fars.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bådar gott för X tipparna.
- Jim Morrison
Det är faktiskt riktigt sjukt detta som håller på att hända. Med alla oavgjorda matcher menar jag. Unprecedented?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
X till 4.60. Mitt säkraste bet ever.
tror fan vi ser sämsta domaren nånsin
i alla kategorier
i alla kategorier
Nämen, oavgjort? Haha, ja'ni mina Djurgårdsbröder! Vad sägs om en målskytt? Eller ska vi vänta lite till tills "vi vet vad vi behöver"? 

Haha 11 kryss på 19 matcher.. Sjukt.
Sv: Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013
Vi ska ju ha en "brunkare" för det kommer lösa allt;)ciirree skrev:Nämen, oavgjort? Haha, ja'ni mina Djurgårdsbröder! Vad sägs om en målskytt? Eller ska vi vänta lite till tills "vi vet vad vi behöver"?
Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Vad är det för jävla nivå på domarna i år? Det är så jävla tragiskt att de jobbar för att ta bort all fysisk kontakt. Snacka om att döda hockeyn!
Vi vill se tacklingar, känslor och en jävla fart.
Vi vill se tacklingar, känslor och en jävla fart.