Visserligen alldeles för många kryss nu. Men jag tycker inte man kan KRÄVA tre poäng ALLA gånger vi möter Almtuna bara för att dom är Almtuna till exempel. Det är fortfarande hockey i en serie där alla kan slå alla, det är inte Barcelona/Real Madrid som möter smålag i Spanien direkt.
Med tanke på att laget är ungt, nytt etc så har jag inte kravet på killarna att de ska vinna allt. Tålamod och förståelse. Vi har ett bra lag, med tiden kommer det bli riktigt starkt.
Att förlora poäng mot bottenlaget Almtuna x2 är gör nog buandet väldigt befogat i min mening. Varför kan vi inte spela samma hockey som vi presterar mot bättre motstånd?
Magnutz skrev:Med tanke på att laget är ungt, nytt etc så har jag inte kravet på killarna att de ska vinna allt. Tålamod och förståelse. Vi har ett bra lag, med tiden kommer det bli riktigt starkt.
Jag har inte kravet att dom alla vinna allt, en förlust mot Malmö, Karlskrona, okej, Almtuna så fan heller
Som alltid blir jag oerhört stolt när DIF visar upp sig.
Otroligt starkt att hemma på hovet stå emot erkänt offensivt skickliga Almtuna och fixa 1-1 efter 60min.
Det är på nåt sätt värt att vänta i en vecka när man bjuds på sånt godis
Tack, alla inblandade
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Visserligen alldeles för många kryss nu. Men jag tycker inte man kan KRÄVA tre poäng ALLA gånger vi möter Almtuna bara för att dom är Almtuna till exempel. Det är fortfarande hockey i en serie där alla kan slå alla, det är inte Barcelona/Real Madrid som möter smålag i Spanien direkt.
Precis. Det hjälper ju inte heller att Almtuna spelar en fruktansvärt tråkig hockey, där de verkligen drar ner tempot och hela tiden spelar med stora marginaler.