Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Finns det på riktigt folk som stödjer Almtuna? De spelar ju löjligt tråkig hockey, att någon vill utsätta sig för det 52/ggr per år kan jag inte förstå..
E: Fattas bara att de får en 1-0 ledning här så kommer de inte passera rödlinjen i tredje perioden.
E: Fattas bara att de får en 1-0 ledning här så kommer de inte passera rödlinjen i tredje perioden.
Senast redigerad av #87 den 2013-11-11 20:12:51, redigerad totalt 1 gånger.
captcash skrev:japp exakt, jag är också nöjd med en tråkig ful-seger idag.. behövs inget mer och har inga krav på NHL-skott i denna match... bara städa undan den, plocka 3p och glöm skiten forever and ever!
Säg de till dem också så vi kanske får se 1-2 mål, för de lär krävas om man ska vinna.
Man SLITER verkligen till sig 3 mål på 3 skott mot Malmö, av er som kollar verkar de som att ingen vill slita idag, och det är ju som vanligt mot bottenlagen!
- Jim Morrison
Hur vet du det? Hur vet du att ingen i laget vill slita? Det blir sådana här matcher bara. Det är inget spelarna väljer för fan. Lägg ned det där snacket.ciirree skrev:captcash skrev:japp exakt, jag är också nöjd med en tråkig ful-seger idag.. behövs inget mer och har inga krav på NHL-skott i denna match... bara städa undan den, plocka 3p och glöm skiten forever and ever!
Säg de till dem också så vi kanske får se 1-2 mål, för de lär krävas om man ska vinna.
Man SLITER verkligen till sig 3 mål på 3 skott mot Malmö, av er som kollar verkar de som att ingen vill slita idag, och det är ju som vanligt mot bottenlagen!
Vad förväntar ni er? Bländande Soviet-hockey varje match, speciellt om man möter bottenmostånd? Minst sju mål? Annars har vi ju inget i kvalserien att göra. Kommer Almtuna komma dit är vi körda.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är det samma personer som skriker "skjuuut" som buar ut våra egna spelare?
Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Som sonen just sa - pappa, det händer inte så mycket i den här matchen...
Garanterat!!#87 skrev:Är det samma personer som skriker "skjuuut" som buar ut våra egna spelare?
Dessutom verkar HA Play dött, ska man ta det som ett tecken att det inte är en hockeydag idag? :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ljungh drog ur sladden på väg till omklädningsrummetcaptcash skrev:Garanterat!!#87 skrev:Är det samma personer som skriker "skjuuut" som buar ut våra egna spelare?
Dessutom verkar HA Play dött, ska man ta det som ett tecken att det inte är en hockeydag idag? :/
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Snälla säg att du skojar? Att det blir såna här matcher ibland visst, den köper jag herr Morrison.Jim Morrison skrev:Hur vet du det? Hur vet du att ingen i laget vill slita? Det blir sådana här matcher bara. Det är inget spelarna väljer för fan. Lägg ned det där snacket.ciirree skrev:captcash skrev:japp exakt, jag är också nöjd med en tråkig ful-seger idag.. behövs inget mer och har inga krav på NHL-skott i denna match... bara städa undan den, plocka 3p och glöm skiten forever and ever!
Vad förväntar ni er? Bländande Soviet-hockey varje match, speciellt om man möter bottenmostånd? Minst sju mål? Annars har vi ju inget i kvalserien att göra. Kommer Almtuna komma dit är vi körda.
Men när det blir ofta, då kan du inte fortsätta dalta i att "det händer ibland". Ge dig nu, jag har inga skyhöga förväntningar på killarna, men 1-2 mål har man rätt att förvänta sig i hockey.
Jag är inte den som match efter match sitter och klagar och klankar ner, men jag tycker man har rätt att vara missnöjd när man med våra tilltänkta skyttar inte levererar.
Gör ju inte bättre att lagen som ligger under och jagar ser ut att vinna.
Bra att Malmö leder med 3-0 mot Karlskrona.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re:
Absolut, det tar vi hand på.SkönaDjurgårn skrev:Då är vi alla eniga om att tre poäng, fula eller ej, är viktigt iaf.![]()
Att vi spelar bedrövligt står jag fast vid dock. Är rätt bedrövad själv över det faktumet faktiskt.

Jag ifrågasätter mest det eviga gnället på detta forum. Så fort resultaten inte går vår väg så gnälls det, även när vi leder gnälls det.
Känns som om vi snart får töja de geografiska gränserna och kalla detta för det nya gnällbältet.
Det är väl rätt sällan vi gjort några toppinsatser mot liknande motstånd? Det i sig behöver inte vara någon katastrof då vi inte möter dessa i en kvalserie.
Visst får man vara kritisk. Men det vore nytänkande och fräscht ifall alla som neggade kunde lyfta fram något positivt också.
Att vi medvetet inte skulle ta i och göra vårt bästa liksom? Det blir bara löjligt.
Klart spelarna gör vad de kan.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- diftobbe89
Kom igen nu pojkar, testa göra mål nu i sista perren, finns inget annat än 3p här!!
Framåt
Framåt
Spela fult
asså... HA Play är stendöd för mig.. nån annan som det är likadant för eller är jag ensam sucker att köpa skiten?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Samma här... Vilken skitsändning!