3-4, med välvillig tolkning.ciirree skrev:Tänkte fråga hur spelet ser ut men det är ingen idé. Hur många av de 12 skotten vi fick var bra målchanser då?
Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Och mål.....easer90 skrev:Nu börjar matchen! Bättre tempo på de små lirarna
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Ska vara väldigt glada över 0-0, hur många frilägen bjöd vi på? Blev t.o.m en 2 mot 0 som Almtuna lyckas slarva bort.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Håller med, förutom att vi inte skapat en enda målchans typ...Jim Morrison skrev:En ringrostig förstaperiod efter ett uppehåll där anfallsspelet ser helt ok ut men försvaret dessvärre mindre bra ut.

Är det någon som känner till den där Lövström som kommentatorn har tjatat om hela perioden?
- Jim Morrison
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
12 skott på mål och power-play. Sedan kanske din definition av "en enda målchans" skiljer sig från min. Tycker att båda lagen skapade någorlunda framåt men båda var katastrof bakåt.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, förutom att vi inte skapat en enda målchans typ...Jim Morrison skrev:En ringrostig förstaperiod efter ett uppehåll där anfallsspelet ser helt ok ut men försvaret dessvärre mindre bra ut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Okej! Undra om vi ska vara såhär ineffektiva hela säsongen.. vi ligger väl på typ 8-9% nånting? För dåligt!Malto skrev:3-4, med välvillig tolkning.ciirree skrev:Tänkte fråga hur spelet ser ut men det är ingen idé. Hur många av de 12 skotten vi fick var bra målchanser då?
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Vi har en sådan sömnig hockeyklack alltså. Ge oss UCS / ST!
DIF!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Du vet Jim, här på forumet ska man bara såga och lyfta fram negativa saker.Jim Morrison skrev:12 skott på mål och power-play. Sedan kanske din definition av "en enda målchans" skiljer sig från min. Tycker att båda lagen skapade någorlunda framåt men båda var katastrof bakåt.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, förutom att vi inte skapat en enda målchans typ...Jim Morrison skrev:En ringrostig förstaperiod efter ett uppehåll där anfallsspelet ser helt ok ut men försvaret dessvärre mindre bra ut.
För jävligt att vi inte kan gå ut och avgöra matchen i första. Har inte Zabel talat om att ledigheten är över? Och varför är vi alltid så dåliga efter uppehåll? Varför tar inte våra spelare i och jobbar? Vi är inte ens svettiga. Fan va publiken är trött. Suck.
Typ så....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Som jag ser det så var minst elva av de tolv skotten studspuckar från väldigt långt avstånd som målvakten lätt avvärjde. Men hey, jag har haft fel förr.Jim Morrison skrev:12 skott på mål och power-play. Sedan kanske din definition av "en enda målchans" skiljer sig från min. Tycker att båda lagen skapade någorlunda framåt men båda var katastrof bakåt.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, förutom att vi inte skapat en enda målchans typ...Jim Morrison skrev:En ringrostig förstaperiod efter ett uppehåll där anfallsspelet ser helt ok ut men försvaret dessvärre mindre bra ut.
Väntar spänt på highlights om man nu kan hitta sånt efter matchen.
- Jim Morrison
Re: Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 11/11 2013
Ja, för det måste ju vara highlight-snyggt också. Glömde det.SkönaDjurgårn skrev:Som jag ser det så var minst elva av de tolv skotten studspuckar från väldigt långt avstånd som målvakten lätt avvärjde. Men hey, jag har haft fel förr.Jim Morrison skrev:12 skott på mål och power-play. Sedan kanske din definition av "en enda målchans" skiljer sig från min. Tycker att båda lagen skapade någorlunda framåt men båda var katastrof bakåt.SkönaDjurgårn skrev:Håller med, förutom att vi inte skapat en enda målchans typ...Jim Morrison skrev:En ringrostig förstaperiod efter ett uppehåll där anfallsspelet ser helt ok ut men försvaret dessvärre mindre bra ut.
Väntar spänt på highlights om man nu kan hitta sånt efter matchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad står det?
0-0.Degear skrev:Vad står det?
- Jim Morrison
Äh, ni vet väl själv hur det var när/om ni lirade mot skitmotstånd i någon sport när man var grabb. Spelnivån sänks hur mycket man än försöker motarbeta det. Det BLIR sådana här blajmatcher ibland.