Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Biljettråden

Inlägg av Mattias_87 »

Någon som vet länken till att betala sitt säsongskort med kort? Tappade den och den finns inte utskriven på sidan :/
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Kontakt:

Inlägg av Jimmy Peterson »

Www2.difhockey.se/sasongskortsbetalning
Túrin Turambar
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Túrin Turambar »

Fanns alternativet att betala mot faktura? Jag upplevde det som att jag fyllde i att jag ville förlänga och sedan stod det ungefär: "Ok, tack, vi hör av oss" och sedan har jag varken fått något bekräftelsemail eller någon faktura i posten. Jag vill gärna ha koll på vad som händer och bekräftelse på min "beställning" och det är DIF Hockey lite dåliga på ibland.

I och för sig kanske först första maj och sedan helgen har gjort att det inte har hunnit fram än ...
Användarvisningsbild
JohanPez

Biljettråden

Inlägg av JohanPez »

Túrin Turambar skrev:Fanns alternativet att betala mot faktura? Jag upplevde det som att jag fyllde i att jag ville förlänga och sedan stod det ungefär: "Ok, tack, vi hör av oss" och sedan har jag varken fått något bekräftelsemail eller någon faktura i posten. Jag vill gärna ha koll på vad som händer och bekräftelse på min "beställning" och det är DIF Hockey lite dåliga på ibland.

I och för sig kanske först första maj och sedan helgen har gjort att det inte har hunnit fram än ...
Fakturaalternativ fanns, jag valde det och har inte fått något heller. Sit tight :)
Túrin Turambar

Inlägg av Túrin Turambar »

Skönt. :)
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Någon som vet om det går att få tag på en biljett på södra övre i dag? Det är min bror som vill ha den, inte jag. Jag har framförhållning...
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Någon med biljetter över idag? Har polare som behöver.
Expert.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Är det någon här på forumet som bokat långsida mot Björklöven nu i november?

Om så är fallet, hoppas att ni skrev ut biljetterna i tid, för det gjorde inte jag. Biljettlänken som man fick på mailen var tydligen bara giltig en månad efter bokningsdatumet... av någon jävla anledning.

Nu blir det intressant att se vad för svar jag får från Björklöven. Får jag mina biljetter? That's the question... :lol:
Användarvisningsbild
Kungen
Kontakt:

Inlägg av Kungen »

Salas skrev:Är det någon här på forumet som bokat långsida mot Björklöven nu i november?

Om så är fallet, hoppas att ni skrev ut biljetterna i tid, för det gjorde inte jag. Biljettlänken som man fick på mailen var tydligen bara giltig en månad efter bokningsdatumet... av någon jävla anledning.

Nu blir det intressant att se vad för svar jag får från Björklöven. Får jag mina biljetter? That's the question... :lol:
Yes, tre biljetter på sektion K. Tror jag skriver ut de direkt, tack! :)
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

http://www.alltomstockholm.se/klubbkons ... 085302.aos

"Från och med måndag väljer Stockholm Globe Arenas att byta biljettsystem från Ticnet till det internationella bolaget AXS."
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
minalman

Biljettråden

Inlägg av minalman »

Mattias_87 skrev:http://www.alltomstockholm.se/klubbkons ... 085302.aos

"Från och med måndag väljer Stockholm Globe Arenas att byta biljettsystem från Ticnet till det internationella bolaget AXS."
Konstigt. Det verkar som om AEG äger AXS...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
medu82

Inlägg av medu82 »

Tjena!

Någon som vet hur man ska göra om man vill ta med syrrans grabb på en helgmatchi?
Han är 5år och går då in gratis på familjeläktaren men problemet är att jag har säsongsplåt på A11, måste jag då köpa en plåt åt honom för 260:- (eller vad dem nu går på där)...
Eller kommer han kunna sitta i mitt knä och gå in gratis?

(tänkte jag kollar med er på forumet först om ni har någon erfarenhet utav de hela)

ps
Man måste ju fördärva dem i tid så dem inte har något val när dem är vuxna ;)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
minalman

Biljettråden

Inlägg av minalman »

medu82 skrev:Tjena!

Någon som vet hur man ska göra om man vill ta med syrrans grabb på en helgmatchi?
Han är 5år och går då in gratis på familjeläktaren men problemet är att jag har säsongsplåt på A11, måste jag då köpa en plåt åt honom för 260:- (eller vad dem nu går på där)...

(tänkte jag kollar med er på forumet först om ni har någon erfarenhet utav de hela)

ps
Jag brukar lämna min plats på A9 tom när jag tar med familjen på familjebiljett. Litet tråkigt att det inte går att ordna bättre.
Kanske nya biljettsystemet har något att erbjuda, till exempel att man kan byta ut sin säsongsplats till en plåt med familjen?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
medu82

Inlägg av medu82 »

minalman skrev:
medu82 skrev:Tjena!

ps
Jag brukar lämna min plats på A9 tom när jag tar med familjen på familjebiljett. Litet tråkigt att det inte går att ordna bättre.
Kanske nya biljettsystemet har något att erbjuda, till exempel att man kan byta ut sin säsongsplats till en plåt med familjen?

Tackar för svaret, mailat Jesper och kollat läget :)
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
medu82

Inlägg av medu82 »

Finns en biljett över till kvällens match i forumgruppen
Skicka pm vid intresse.
Skriv svar