Brynäs IF - Djurgårdens IF, 13/2 2007
-
- Kontakt:
Aaaaa:D
Slå På Trumman Bond Jävlar...
:D

-
- Kontakt:
Hur blir de nu då?
Ja hur blir de nu då. kommer vi ha nån klack mot brynäs.
Eller ska vi va lika tysta som vi va senast . kom igen nu alla Djurgårdare:D
Eller ska vi va lika tysta som vi va senast . kom igen nu alla Djurgårdare:D
-
ok
17 platser kvar på bussen. Men det går bra att anmäla sig eller dyka upp imorrn innan avfärd
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Nästan Jojje varning på dig Kall-El!Kall-El skrev:Tror tyvärr det blir stryk mot Brynäs. Bortaplan i gävle brukar inte betyda poäng för oss tyvärr.
Samtidigt lär väl Mora vinna sin match hemma mot SAIK och då kan vi ligga under strecket tisdag natt...
Skämt åsido, jag tror faktiskt på seger. Bäckström är borta som jag förstått det samtidigt som landslagslirarna med Linkan i spetsen för över massa positiv energi till resten av truppen och vi manglar sönder gävlarna!
Lycka är att vara djurgårdare
Ja, med tanke på den smärre succè det blev för våra härliga landslagsspelare så lär tiden med landslaget inte gjort annat än gott.Rash skrev:Nästan Jojje varning på dig Kall-El!Kall-El skrev:Tror tyvärr det blir stryk mot Brynäs. Bortaplan i gävle brukar inte betyda poäng för oss tyvärr.
Samtidigt lär väl Mora vinna sin match hemma mot SAIK och då kan vi ligga under strecket tisdag natt...
Skämt åsido, jag tror faktiskt på seger. Bäckström är borta som jag förstått det samtidigt som landslagslirarna med Linkan i spetsen för över massa positiv energi till resten av truppen och vi manglar sönder gävlarna!
Bäckström eller inte - Bremberg leker med honom alla dagar i veckan. Så sanslöst jävla bra som han är nu.
KÄMPA DIF KÄMPA
-
Han leker ca 2m innan Angell kommer och krossar han!!!! Haha han är en looser!Kylskåp skrev:Ja, med tanke på den smärre succè det blev för våra härliga landslagsspelare så lär tiden med landslaget inte gjort annat än gott.Rash skrev:Nästan Jojje varning på dig Kall-El!Kall-El skrev:Tror tyvärr det blir stryk mot Brynäs. Bortaplan i gävle brukar inte betyda poäng för oss tyvärr.
Bäckström eller inte - Bremberg leker med honom alla dagar i veckan. Så sanslöst jävla bra som han är nu.
KÄMPA DIF KÄMPA
-
Tyvärr missar jag denna viktiga fight!
Stänger Dagis där jag jobbar, kl 17:45..
Annars jävlar hade man inte missat, reseklubben å allt!!
Lär väl missa Brembergs nya poängrekord, tror lätt han grejar 54 poäng redan imorron..
Tror DIF vinner, landslagsuttagna djurgårdarna visade klass och har gott självförtroende det kommer räcka..
Tippar med hjärtat: 2-5 DIF
Stänger Dagis där jag jobbar, kl 17:45..
Annars jävlar hade man inte missat, reseklubben å allt!!
Lär väl missa Brembergs nya poängrekord, tror lätt han grejar 54 poäng redan imorron..
Tror DIF vinner, landslagsuttagna djurgårdarna visade klass och har gott självförtroende det kommer räcka..
Tippar med hjärtat: 2-5 DIF