Canal+
Canal+
Är det någon mer än jag som tycker att Canal+ tar ut konstiga matcher?
Denna veckan så visar de Linköping två gånger och HV två gånger.
Linköping kan jag förstå men HV vad fn har de att spela för.
Kan inte fatta varför de inte visar DIF-Timrå när det är en sådan stor dag för framförallt oss Djurgårdare men även för svensk hockey. Micke har ju trotts allt spelat en och annan landskamp. Linkan gör sin 500 match, samma Linkan som var bästa forward i LG games. Dessutom slår han säkert klubbrekord i den matchen.
För oss som bor på landet och inte kan närvara så skulle det varit en fröjd att få bevittna det på tv.
Får hålla tillgodo till på måndag när det är DIF-Mora på Canal+.
Denna veckan så visar de Linköping två gånger och HV två gånger.
Linköping kan jag förstå men HV vad fn har de att spela för.
Kan inte fatta varför de inte visar DIF-Timrå när det är en sådan stor dag för framförallt oss Djurgårdare men även för svensk hockey. Micke har ju trotts allt spelat en och annan landskamp. Linkan gör sin 500 match, samma Linkan som var bästa forward i LG games. Dessutom slår han säkert klubbrekord i den matchen.
För oss som bor på landet och inte kan närvara så skulle det varit en fröjd att få bevittna det på tv.
Får hålla tillgodo till på måndag när det är DIF-Mora på Canal+.
Canal digital lägger sitt schema av matcher att visa en längre tid i förväg och tar knappast hänsyn till att Micke skall hyllas eller att Linkan gör sin 500e match i klubben.
Däremot kan det tyckas märkligt att inte matchens går som PPV därkanalen har sötrre möjlighet till fleixibiltet. Fast seriöst om man skall vara helt ärlig hur het känns matchen DIF-Timrå egentligen? ( Om man bortser från firandena alltså. ) Jag är nog böjd att köpa Canal plus agerande i detta fall. Däremot är det svagt att man inte kan köpa sitt lags samtliga matcher och kalla detta för säsongskortet istället, men det är en annan historia.
Däremot kan det tyckas märkligt att inte matchens går som PPV därkanalen har sötrre möjlighet till fleixibiltet. Fast seriöst om man skall vara helt ärlig hur het känns matchen DIF-Timrå egentligen? ( Om man bortser från firandena alltså. ) Jag är nog böjd att köpa Canal plus agerande i detta fall. Däremot är det svagt att man inte kan köpa sitt lags samtliga matcher och kalla detta för säsongskortet istället, men det är en annan historia.
-
- Kontakt:
Jaaa
Dom visar DIF Mora på måndag på säsongskortet:D
De är alla fall bra om man inte bor i stockholm.
De är alla fall bra om man inte bor i stockholm.
Är inte alla Djurgårdare som har förmånen att bo i Stockholm.Bladman skrev:Självklart visar man inte matchen mellan DIF och TIK på tv. Den matchen ska man ju gå på!
Men generellt så visar dom konstiga matcher.
Bor i Hudik och går på ca 6 matcher per säsong det är fler än de som bara går på jippomatcher
På PPV ej gratis. Om du har Canal digital kan du beställa eller så kan du beställa matchen på Weben (www.canalplus.se) för 79:-
-
Webradiosändningarna håller ju dessutom skrämmande låg kvalitè..Caveman skrev:När dom nu ska visa DIF så kan dom väl ta och visa några bortamatcher med DIF.
Dom matcherna som visas så sitter man i Globen, men bortamatcherna så får man finna sig i att lyssna på någon jävla Webradio.
Ni från landsort är säkert glada men det skiter jag i..
Missförstå mig rätt. Jag välkomnar verkligen hela idèn med att direktsända en match i sin helhet över internet men någon form av kvalitetsgaranti borde nog införas. Alltför ofta har tekniken strulat vilket har inneburit att vissa matcher inte kunnat sändas överhuvudtaget.
Dessvärre har vissa kommentatorer haft extremt svårt att på ett bra och proffesionelt sätt referera matcherna. Med andra ord, de har vart dåliga och som lyssnare har det ofta vart väldigt svårt att hänga med i svängarna....
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")