Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/11 2013
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/11 2013
Fan va onödig av Kalus.. nej, minsann, det var Holm, ja justja!
#87 skrev:Holm tar utvisning i tredje perren = baklängesmål. Det här har vi sett förut.
Du har så väldigt rätt

Philip Holm...
Standard Holm
Och han är inne direkt igen
-
Fan sysslar holm med? idiotiskt. så jävla uppenbart att det blir mål då. Hur fan kan man ta en sån utvisning mot seriens bästa PP-lag? JAG FATTAR INTE!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Njae, det där höstlövet borde nog inte gått in. SÅ skymd var inte Mattsson.
Vad har hänt med Holm? Från onödigt snäll back till onödigt elak så att han drar på sig enormt många onödiga tvåminutare...
Vad har hänt med Holm? Från onödigt snäll back till onödigt elak så att han drar på sig enormt många onödiga tvåminutare...
Expert.
VAKNA FÖR HELVETE ZABEL! VÅGA BÄNKA NÅGON FÖR KORKADE AKTIONER!
Precis vad som inte fick hända... snabbt Malmö mål är ju skit som faaan... åh vad jag önskat att vi iaf klarade hålla till 10.00 så de hann bli lite stressade! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Nu fan fåt nån ta tag i Holms bedrövliga disciplin. Idiot!
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
De kan bänka Sam efter några halvdana insatser, men Holm får förnyat förtroende hjärnsläpp efter hjärnsläpp..
- diftobbe89
Hade det vart Kalus hade SirDIf huggt som en kobra.ciirree skrev:Fan va onödig av Kalus.. nej, minsann, det var Holm, ja justja!
Spela fult
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så förbannad jag blir. Här har vi matchen i ett läge som är något bättre än förtjänat och ett bra läge med 19 min kvar.Vikas skrev:Är väl redan fastställt att Holm aldrig tänker?BOMBOM BOUCHARD skrev:Så jävla korkad utvisning. Tänk Holm, TÄNK!
Så tar Holm och ser till att till synes fullt möjliga 3 p helt plötsligt ser mindre troliga ut.
Vad fan har det tagit åt killen?
Nu får han ta och skärpa sig.
Skämmes ta mig fan.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- SkönaDjurgårn
Fattar inte varför han övertänder så jävligt. Det sätter ju lagets prestation på spel.
Nej, lite för mycket, lite för ofta nu Holm. Tagga ner. Lägg energin på att lira hockey, det är min önskan.
Nej, lite för mycket, lite för ofta nu Holm. Tagga ner. Lägg energin på att lira hockey, det är min önskan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.