Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/11 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 4/11 2013
Tycker dock (handen på hjärtat) att Malmö sett bra mycket blekare ut i andra perioden.
25/4-2025
Under..jävla...bart!!!
GUTER SKJUTER PUCKEN GÖRA MÅL
men fuck vad det här forumet suger när man inte ksn posta då någon hunnit emellan
men fuck vad det här forumet suger när man inte ksn posta då någon hunnit emellan
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Nu vore det väl själva fan om inte Malmö tappar gnistan lite
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Günther alltså!
Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF
Jag sa inte att han va som Ölvestad! Du fattar ju ingenting...Morwin skrev:Kalus är inte ens nära så bra Ölvestad var. Pinsamt att ens nämna kalus nära Ölvestad.ciirree skrev:Morwin skrev:Eftersom ni alla älskar kalus så ger det inget att skriva för ni hyllar han även om han inte gör ett s k i t för laget. Och jo man skall ändå bidra med något utan matchtempo inte direkt så att man sover medans man väntar på att spela match.diftobbe89 skrev:Du verkar riktigt jävla korkad, gång på gång, gör alla en tjänst och håll dig härifrån istället.Morwin skrev: Haha skyll på att man inte spelat på flera månader. Han är direkt inte målskytt han skall bara åka runt och ge energi men inte ens det gör han.
Sent from my C6603 using Tapatalk
Jag förstår att han menade dig nu när du kommer med denna sjuka kommentar.. men visst, ta in Ölvestad också och se vad han bidrar nu efter några månaders frånavro. Men fan kör på, ta in Espen också.
jävlar vad snabb gutter var där, fantastiskt bra
Såhär långt är det inte samma malmö. Men det hinner ju ändra sig ett par gånger innan den här perioden (och matchen) är slut.förevigtdjurgården skrev:Tycker dock (handen på hjärtat) att Malmö sett bra mycket blekare ut i andra perioden.
Skitsnabb och helt säker! Fan va skönt att han kommit igång 

Nyberabb skrev:GUTER SKJUTER PUCKEN GÖRA MÅL
klart det gör

iko matchen hette han ju Mathis GutterIsabo skrev:Günther alltså!
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens
Nej du nämde han i samma mening som kalus, och ja ölve skulle göra det 1000 gånger bättre likaså Espen.ciirree skrev:Jag sa inte att han va som Ölvestad! Du fattar ju ingenting...Morwin skrev:Kalus är inte ens nära så bra Ölvestad var. Pinsamt att ens nämna kalus nära Ölvestad.ciirree skrev:Morwin skrev:Eftersom ni alla älskar kalus så ger det inget att skriva för ni hyllar han även om han inte gör ett s k i t för laget. Och jo man skall ändå bidra med något utan matchtempo inte direkt så att man sover medans man väntar på att spela match.diftobbe89 skrev: Du verkar riktigt jävla korkad, gång på gång, gör alla en tjänst och håll dig härifrån istället.
Jag förstår att han menade dig nu när du kommer med denna sjuka kommentar.. men visst, ta in Ölvestad också och se vad han bidrar nu efter några månaders frånavro. Men fan kör på, ta in Espen också.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Kan vara så att vi lyckats förändra matchbilden också? Sällan ett lag lyckas pumpa på i 3 perioder.förevigtdjurgården skrev:Tycker dock (handen på hjärtat) att Malmö sett bra mycket blekare ut i andra perioden.
Malmö var ruskigt vassa i första.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
- Säsongskort: Ja
Mjo, känns också som att vi är mer organiserade just nu men sen så svänger det ju både en och två gånger till innan slutsignalen ljuder. Kan jag sätta min vänstra pungkula på.#87 skrev:Såhär långt är det inte samma malmö. Men det hinner ju ändra sig ett par gånger innan den här perioden (och matchen) är slut.förevigtdjurgården skrev:Tycker dock (handen på hjärtat) att Malmö sett bra mycket blekare ut i andra perioden.
25/4-2025
I Migränbyhallen också. I nån match hette han dock Günther.Nyberabb skrev:iko matchen hette han ju Mathis GutterIsabo skrev:Günther alltså!