Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Vi förtjänar inte att ligga i HA! Vi är sämre än Huddinge!
Och det är inte första gången, det finns fler spelare som gör så och det är fan det värsta jag vet, dom borde börja med bandy ist om man inte kan ta en tackling för laget bara puckjäveln åker ur zon.diftobbe89 skrev:Ja sånt äcklar mig verkligen, Fyfan alltså.#10 skrev:Guters jävla mål, kolla den fega jävla tunnisen som inte vågar gå in först i sarghörnet, skicka såna spelare ur föreningen på en jävla gång.
Till domaren: Avgå.
Victory is sweetest when you've known defeat.
M men det skulle vara underhållande om man jämför med vårat spel.#87 skrev:För det har ju funkat bra tidigare den här säsongen. Fråga Sam.promannen skrev:Börja slåss för fan, Vakna!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Caputi fick en tvåminutersutvisning för en rak höger i ansiktet. Okej Pehr Claesson. Okej.
25/4-2025
- SirDIFalot
Fast ser man den situationen från ett neutralt perspektiv så är det ju självklart att Johner ska ha 2 min för crosscheckingen som sker flera sekunder efter slutsignalen och Caputi 2 min för slaget tillbaka.förevigtdjurgården skrev:Caputi fick en tvåminutersutvisning för en rak höger i ansiktet. Okej Pehr Claesson. Okej.
Expert.
- diftobbe89
Mm Fimpen borde lära fröken-Guter hur man beter sig som Djurgårdare. Det målet punkterade definitivt matchen, även om det inte såg ljust ut tidigare, så va vi bara en puckjävel ifrån.#10 skrev:Och det är inte första gången, det finns fler spelare som gör så och det är fan det värsta jag vet, dom borde börja med bandy ist om man inte kan ta en tackling för laget bara puckjäveln åker ur zon.diftobbe89 skrev:Ja sånt äcklar mig verkligen, Fyfan alltså.#10 skrev:Guters jävla mål, kolla den fega jävla tunnisen som inte vågar gå in först i sarghörnet, skicka såna spelare ur föreningen på en jävla gång.
Spela fult
Blir det inte utvisning på den sista högerkroken så vet jag inte vad detta är för skitdomare alltså. Hans beslut är ständigt värdelösa!
EDIT: Blev det bara en tvåa? Seriöst? Så jävla pinsamt!
EDIT: Blev det bara en tvåa? Seriöst? Så jävla pinsamt!
Senast redigerad av ciirree den 2013-11-01 20:40:02, redigerad totalt 1 gånger.
-
2 minuter på Johner, 2 minuter på Caputi.ciirree skrev:Blir det inte utvisning på den sista högerkroken så vet jag inte vad detta är för skitdomare alltså. Hans beslut är ständigt värdelösa!
25/4-2025
Helt jävla otroligt alltså.. finner inga ord!förevigtdjurgården skrev:2 minuter på Johner, 2 minuter på Caputi.ciirree skrev:Blir det inte utvisning på den sista högerkroken så vet jag inte vad detta är för skitdomare alltså. Hans beslut är ständigt värdelösa!
Var det inte mot oskarshamn det var andra bullar, då fick vi minsann en 2+2 för en liknande situation. Kanske var mot Malmö? Storma domaren!!ciirree skrev:Helt jävla otroligt alltså.. finner inga ord!förevigtdjurgården skrev:2 minuter på Johner, 2 minuter på Caputi.ciirree skrev:Blir det inte utvisning på den sista högerkroken så vet jag inte vad detta är för skitdomare alltså. Hans beslut är ständigt värdelösa!
DRA ÅT HELVETE CLAESSON DIN JÄVLA SOPA
Det är bara att nöta på. Vik tog lite kommandot i början på 2:a, vi har oss själva att skylla. Sen är det alltid tråkigt att somliga har för fin frilla för att gå in först på lösa puckar. Det gör ont att se som åskådare.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Domarnivån, tjaaa....., inte så bra.
Ungefär på samma nivå som DIF:s spel, skulle kunna säga att man förtjänar varandra.
Ungefär på samma nivå som DIF:s spel, skulle kunna säga att man förtjänar varandra.
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-11-01 20:44:22, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan