Nu handlar det ju också om att det är otroligt idiotiskt ur publiksynpunkt att tvinga sina "kunder" att välja mellan hockeyallsvenskan eller OS.Túrin Turambar skrev:Det är väl för att sannolikheten för att någon från HA skulle vara med i Karjala är klart högre, antar jag.
Frågetråden
Re: Frågetråden
Matchtiderna kommer garanterat flyttas bara dom får nys på att krockar, precis som med fotbollslandskamperna.pulverapa skrev:2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
Lördag 15 februari, 18.00 Sverige – Lettland
Även den 19, 21 och 23 februari ser katastrof ut just nu.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jo, självklart. Jag försökte bara att reda ut hur jag tror att resonemanget har gått.Heaty skrev:Nu handlar det ju också om att det är otroligt idiotiskt ur publiksynpunkt att tvinga sina "kunder" att välja mellan hockeyallsvenskan eller OS.Túrin Turambar skrev:Det är väl för att sannolikheten för att någon från HA skulle vara med i Karjala är klart högre, antar jag.
Och det kommer man säkerligen att "få nys om" i slutet av januari... men DIFs hemmamatcher kommer inte att flyttas då bortalagen kommer att vägra precis som det blev med matchen mot KHK.Tuzzen skrev:Matchtiderna kommer garanterat flyttas bara dom får nys på att krockar, precis som med fotbollslandskamperna.pulverapa skrev:2014-02-15 16:00 Djurgårdens IF Mora IK Hovet
Lördag 15 februari, 18.00 Sverige – Lettland
Även den 19, 21 och 23 februari ser katastrof ut just nu.
Pinsamt nog vet jag inte detta efter alla dessa år, men:
Vad sjungs egentligen i ramsan:
"Ända fram till guldet ska vi gååå
Vi ????? å pissar på AJK!"
Jag har verkligen försökt att höra vad som sjungs. Pinsamt att en 30+ inte vet, jag vet...
Jag har verkligen försökt att höra vad som sjungs. Pinsamt att en 30+ inte vet, jag vet...
- -daniel-
"Skrattar åt vrak".Isabo skrev:Pinsamt nog vet jag inte detta efter alla dessa år, men:
Bajen.
Sv: Re: Frågetråden
Pissar på vrak och skrattar åt aikIsabo skrev:Pinsamt nog vet jag inte detta efter alla dessa år, men:
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- -daniel-
Re: Sv: Re: Frågetråden
....nej. Tvärtom.Nyberabb skrev:Pissar på vrak och skrattar åt aikIsabo skrev:Pinsamt nog vet jag inte detta efter alla dessa år, men:
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
JK har ett sångarkiv där texten finns. http://www.jarnkaminerna.se/sanger/alla ... -leka-med/Isabo skrev:Pinsamt nog vet jag inte detta efter alla dessa år, men:
*facepalm* självklart finns ju det arkivet att tillgå, hur kunde jag glömma det?MGC skrev:JK har ett sångarkiv där texten finns. http://www.jarnkaminerna.se/sanger/alla ... -leka-med/Isabo skrev:Pinsamt nog vet jag inte detta efter alla dessa år, men:
Och jag verkar ha uppfattat texten rätt trots allt. Var bara inte alls säker. Det enda som är pinsammare än att inte kunna texten är att sjunga fel text

Matchtråd Björklöven - DIF tack! "Bara" sålt ~300 biljetter, måste hetsa lite.
Köp biljett! Åk buss med JK eller ta flyget upp, kommer bli en sjukt kul helg i Umeå!
Köp biljett! Åk buss med JK eller ta flyget upp, kommer bli en sjukt kul helg i Umeå!
Jag är fortfarande i valet och kvalet. Vore det inte för att bussarna går kl 2 på natten till lördag och kommer hem söndag morgon när man dessutom vet hur livat det kan vara så. Jag är ingen ungdom längre och dessutom ska jag på en konferens i Linköping tidigt på tisdagen. I och med att det är DIF-SSK på måndagen dessutom så håller jag på att ta mig en väldig funderare om det verkligen är värt det...Kungen skrev:Matchtråd Björklöven - DIF tack! "Bara" sålt ~300 biljetter, måste hetsa lite.
Ta flyget, har för mig att det går ett runt 11 på söndag. Sov på tågstation om du inte har råd med hotellIsabo skrev:Jag är fortfarande i valet och kvalet. Vore det inte för att bussarna går kl 2 på natten till lördag och kommer hem söndag morgon när man dessutom vet hur livat det kan vara så. Jag är ingen ungdom längre och dessutom ska jag på en konferens i Linköping tidigt på tisdagen. I och med att det är DIF-SSK på måndagen dessutom så håller jag på att ta mig en väldig funderare om det verkligen är värt det...Kungen skrev:Matchtråd Björklöven - DIF tack! "Bara" sålt ~300 biljetter, måste hetsa lite.

Har inte ens råd med flyg tyvärr. Annars hade jag garanterat gjort så. Sen är ju bussresan lite själva grejen som gör resan speciell, 11 timmar i buss enkel resa har man fixat förr om åren, till FCK-DIF exvis.Kungen skrev:Ta flyget, har för mig att det går ett runt 11 på söndag. Sov på tågstation om du inte har råd med hotellIsabo skrev:Jag är fortfarande i valet och kvalet. Vore det inte för att bussarna går kl 2 på natten till lördag och kommer hem söndag morgon när man dessutom vet hur livat det kan vara så. Jag är ingen ungdom längre och dessutom ska jag på en konferens i Linköping tidigt på tisdagen. I och med att det är DIF-SSK på måndagen dessutom så håller jag på att ta mig en väldig funderare om det verkligen är värt det...Kungen skrev:Matchtråd Björklöven - DIF tack! "Bara" sålt ~300 biljetter, måste hetsa lite.
Vilka gubbar var det som ingick i gruppen som ska jobba för Djurgårdens framtid?
Wikegård mm
Vore samtidigt lite kul om vi fick lite info på hemsidan om de inblandade o deras uppgifter i klubben.
Wikegård mm
Vore samtidigt lite kul om vi fick lite info på hemsidan om de inblandade o deras uppgifter i klubben.