Det är väl hollywoodfruar som vi kollar på?#10 skrev:Nu får DIF garanterat in pucken så man får upp hoppet igen och stannar framför datorn ist för att gå och se hollywoodfruar...
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
DIF!
- Jim Morrison
Minst matcher spelade i serien, tre dagar sedan förra matchen och dom ser helt jävla slutkörda ut. Vad fan?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bra tryck på läktaren... Dra åt HELVETE!!!
Re: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Då har du inte höga krav sitter själv på en 500 lina, och inte blir bilden mindre grumlig när dom rör kameran för det, går ju knappt ens att se sargreklamen när dom rör kameran i sidledDIFference skrev:Bilden är kanon 90% av tiden. Men så har jag bra lina också.ken1968 skrev:3-0 ser bra ut![]()
Sen att vi har 20 man som jobbar mindre än linkan brukade göra inte saken bättre,
sen kan jag säga även om inte sändingen stannar så suger bildkvaliten getröv
Sent from my HTC One using Tapatalk
Stod på hälarna denna matchen kommer det låta efter matchen! Dra åt helvete vad sämst
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
HAHAHADaniel942 skrev:Det är väl hollywoodfruar som vi kollar på?#10 skrev:Nu får DIF garanterat in pucken så man får upp hoppet igen och stannar framför datorn ist för att gå och se hollywoodfruar...

En gåta varför inte Zabel tog timeout efter 2-0. Det såg sjukt dåligt ut då och har inte blivit bättre. Sen tycker jag att Reideborn varit direkt dålig i matchen. Kanske blir sista gången man kör två matcher var...
- minalman
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Det är sådana här matcher som gör att man känner sig litet speciell som Djurgårdare. Så nära självpiskande pilgrimsvandrare det går i vårt sekulära land.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Jo, det är nog säsongens sämsta två perioder det här. Ingen kreativitet, inspiration eller fart - alls. Händer ingenting framåt, ofokuserat bakåt.
25/4-2025
Äh, vafan skulle han säga? "Spela hockey nu grabbar för fan!" ? Jag skulle vara rätt uppgiven om jag var Zabel.Örebroarn skrev:En gåta varför inte Zabel tog timeout efter 2-0. Det såg sjukt dåligt ut då och har inte blivit bättre. Sen tycker jag att Reideborn varit direkt dålig i matchen. Kanske blir sista gången man kör två matcher var...
Spara timeouten till strax innan vi släpper in 5-0:an istället. I tom bur.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 30/10 2013
Nej bilden är kass 100% av tiden, och jag har bra lina också men det har inte med det att göra. Bildkvaliten är usel på S24. 8pixlar gör en spelare på bilden och sen är det nog bara 15bps, så som det alltid varit på S24DIFference skrev:Bilden är kanon 90% av tiden. Men så har jag bra lina också.ken1968 skrev:3-0 ser bra ut![]()
Sen att vi har 20 man som jobbar mindre än linkan brukade göra inte saken bättre,
sen kan jag säga även om inte sändingen stannar så suger bildkvaliten getröv
- Jim Morrison
Första perioden spelade vi väldigt bra. Fick dock inte in pucken. Andra perioden hände det däremot absolut ingenting framåt.förevigtdjurgården skrev:Jo, det är nog säsongens sämsta två perioder det här. Ingen kreativitet, inspiration eller fart - alls. Händer ingenting framåt, ofokuserat bakåt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Tråkigt är det helt klart, men inte hopplöst.
En period kvar och det är nu dags att påbörja målgörandet, något måste göras för att få igång det hela, så att det släpper.
Det kommer, vill, hoppas längtar, eller va som helst, men gör oss Happy! Tack!
En period kvar och det är nu dags att påbörja målgörandet, något måste göras för att få igång det hela, så att det släpper.
Det kommer, vill, hoppas längtar, eller va som helst, men gör oss Happy! Tack!
Men seriöst... vilket lag kan hålla en hel säsong utan en pissmatch då och då? Det kommer matcher då spelarna inte kan tagga till, så enkelt är det!bastis7 skrev:Inte acceptabelt med ett sånt här jävla skit spel! Vi har tex inget jävla fysisk kontakt med vår motståndare!captcash skrev:Yehe,,, då kan man nog tyvärr göra något annat... 3-0 lär aldrig gå att plocka upp på en period, jaja... enda positiva är att nån jävla gång ska ju vår poängstreak brytas så varför inte mot ett skitlag som inte är en KS-konkurrent! Alla måste onekligen fatta att vi kan inte gå genom hela serien med EN förlust efter ordinarie tid!
OCH NEJ, det är inte nån jävla undergång, sparka Zabel, ändra PP-uppställningar, whine whine whine kaos! Förluster kommer, så jävla enkelt är det!
Det är så satans jävla överdrivet blöande i detta forum... men för all del, sitt ni och grina ikapp, jag shuttar ner gnäll-planket för denna gång och på återseende nästa match! Trevlig kväll!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
En sak om man spelar bra och förlorar men att man fisåker och inte bryr sig är ett skämt. Guter, Johner och Sörensen enda som har godkänt efter 2 perioder. Ett skämt att Zabel satte Guter i 3:e formationen när han är in the zone. Zabels förkärlek till brunkaren Ahlén kommer döda ossJim Morrison skrev:Minst matcher spelade i serien, tre dagar sedan förra matchen och dom ser helt jävla slutkörda ut. Vad fan?